„It” girl [ visual ] diaries: Comeback društvene mreže YouTube potvrđuje i kanal Mile Stajkovac
Generacija Z je upotpunosti promenila influencing scenu, u fokus stavljajući društvenu mrežu TikTok i video format od pretežno 60 sekundi. Sada, čini se da sve poruke influensera koje pratimo možemo čuti u roku od jednog minuta. A ranije je sve bilo drugačije.
YouTube bio je holy grail društvenih mreža. Putem svojih video formata koji mogu trajati i po nekoliko sati, influenseri su uspevali da izgrade najiskreniji odnos s publikom. YouTube nas je sve spojio sa našim omiljenim modnim i beauty devojkama, online trenerima i svemu slično. Dominacijom TikToka, čini se da smo ga tokom jednog određenog perioda zapostavili, ali sada konačno doživljava svoj comeback.
Ovu tvrdnju potvrđuje i novi YouTube kanal IT devojke Mile Stajkovac, čiji sadržaj pomno pratimo. Specijalno za Journal, Mila je otkrila sve o svom novom početku. Kao i o daljoj budućnosti njenog sadržaja na ovoj platformi. A njen prvi video je i više nego interesantan.
Journal intervju
Nº1: Šta te je navelo da kao svoj novi početak odabereš baš YouTube?
Kao YouTube korisnica, više puta mi je padalo na pamet da pokrenem svoj kanal. Kao neko sa konstantno puno ideja, puštam neke od njih da se slegnu i sazru dok ne dođe do same realizacije. Samim tim sam sebe testirala da li posle nekog vremena ja to i dalje želim. I odgovor na pitanje YouTube kanala je glasio – Da!
Ja bih se prepustila procesu pa zatim videla da li mi to leži i da li u tome uživam podjednako kao i u kreiranju sadržaja za Instagram. Volim da napravim topli matcha latte, upalim sveću i pustim YouTube. Tačno znam u kom raspoloženju šta gledam, ali obično su videi vezani za modu, stil, self-care i lifestyle. I u tim vodama želim i ja da plivam.
Nº2: Koliko će se sadržaj koji ćeš plasirati na YouTubeu razlikovati od onogna TikToku i Inastagramu? Da li ćemo upoznati neku novu stranu Mile?
Uvek polazim od onoga što ja volim da gledam i ono što mene zanima pa takav sadržaj i kreiram. Kao što sam pomenula, ja na YouTubeu pratim kako modne tako i self-love themed kanale. Sadržaj koji kreiram za Instagram je raznovrsan ali pretežno modni dok je na TikToku intimniji i direktniji s obzirom na to da delim sa pratiocima neke svoje rutine i savete. Volela bih da moj YouTube kanal objedini te dve sfere i na organski način prikaže moj lifestyle, razmišljanja, putovanja i oblačenje.
Možda se vremenom otkrije neka moja nova strana ali se svakako uvek trudim da podelim sa pratiocima ono što mislim da će ih zanimati i biti korisno, dok privatan život ne plasiram javno, izuzev vlogova koji su pretežno spontani.
Nº3: Kako [ i da li ] planiraš svoj sadržaj ili upotpunosti puštaš kreativi na volju?
Kada se radi o planiranju samog sadržaja, to kod mene skoro nikad nije precizno napisano odnosno smišljeno. Više volim da se prepustim i pustim kreativi na volju s obzirom na to da smatram da sam veoma maštovita te dopustim toj istoj mašti da preuzme kormilo i odvede me do krajnjeg rezultata. Smatram da je najprirodnije kada radim nešto što volim. Jer se tako stiče iskrenost u komunikaciji sa pratiocima.
Nº4: Prvi video koji si objavila na svom YouTube kanalu je vlog, da li ćeš nastaviti u ovom smeru ili će tvoj sadržaj biti mešavina svega i svačega?
Dugo sam se opterećivala time, šta će biti tema prvog videa na YouTube kanalu i da li treba da osmislim sve precizno pre nego što objavim bilo koji sadržaj. Međutim, odlučila sam da postavim ono što prvo usnimim, a to je bio vlog iz Venecije. Kada počinjete bilo šta, mislim da je najbolje prepustiti se prvo osećanjima pa tek kroz neko vreme stvoriti jasniji plan jer ćete tada već biti u treningu.
Nº5: Da li misliš da YouTube sada konačno doživljava svoj comeback?
Nisam sigurna da YouTube zvanično doživljava svoj comeback ali kao neko ko nikada nije prestao da gleda sadržaj na YouTubeu mislim da dokle god ima individualaca poput mene, platforma će uvek držati neki nivo gledanosti i upotrebe. Ja sam veći fan dugometražnog sadržaja od kraćeg. Iz razloga što je za moj fokus i razmišljanje to neka vrsta terapije.
This or that w / @stajkovacmila
Vlog ili Get ready with me?
Get ready with me.
Haul ili What’s in my bag?
Haul.
Unfiltered ili isplanirani videi?
Unfiltered.
Shoe ili bag collection?
Shoe collection.
Style guide ili Workout & skincare routine?
Oba.
Foto: YouTube / Instagram / @stajkovacmila