Jelisaveta Seka Sablić i Mirka Vasiljević bile su gošće popularnog podkasta – o čemu su razgovarale donosimo u nastavku
Jelisaveta Seka Sablić i Mirka Vasiljević bile su gošće popularnog podkasta – o čemu su razgovarale donosimo u nastavku

Jelisaveta Seka Sablić i Mirka Vasiljević bile su gošće popularnog podkasta – o čemu su razgovarale donosimo u nastavku

U Cineplexx bioskopu u Ušće Shopping Centeru odsvirana je nova epizoda podkasta Generacijski Jazz. Ovog puta do izražaja su došli virtuoznost iskusne Jelisavete Seke Sablić i mladalački ritam Mirke Vasiljević, a sve to uz nežne note i podršku Milka brenda. Generacijski Jazz možete poslušati na aplikaciji Naxi Player, Kako je proteklo ovo sučeljavanje generacija, te šta su glumice koje smo imali priliku da zajedno gledamo na malim ekranima u kultnoj seriji Ljubav, navika, panika podelile sa publikom u sali, prenosimo u nastavku.

Milka za sve generacije
Jelisaveta Seka Sablić i Mirka Vasiljević

Jelisaveta Seka Sablić x Mirka Vasiljević

Poznate glumice, koje su zasmejavale generacije savršenim tajmingom i britkim replikama u seriji Ljubav, navika, panika, sada su ukrstile svoje stavove i navike nastale usled odrastanja u različitim epohama. Sa publikom u Cineplexx-u u Ušću podelile su svoja mišljenja o generacijskom jazu.

Inspirativni razgovori i sučeljavanje različitih gledišta

Podkast uživo naziva Generacijski Jazz organizuju Naxi radio i Ušće Shopping Center. Reč je o serijalu inspirativnih razgovora između pripadnika različitih generacija. Razgovori im pomažu da se bolje čuju, razumeju i u moru razlika pronađu zajedničke teme. U svakoj od epizoda podkast donosi priče dveju inspirativnih osoba iz sveta filma, muzike, glume…

Milka za sve generacije

Milka za sve generacije

U petoj epizodi gošće su bile Mirka Vasiljević i Jelisaveta Seka Sablić čiji razgovor se savršeno uklopio u kampanju Milka za sve generacije. Pomenuta kampanja ove jeseni ima za cilj da pomiri različite generacije, pomogne im da se bolje razumeju. Isto tako, da premosti jaz između njih i podseti da nas nežnost spaja bez obzira na to kojoj generaciji pripadamo.

Prisutni u Cineplexx-u imali su priliku da se upoznaju sa nagradnom igrom koju Milka brend organizuje i sjajnim nagradama za sve generacije. Na sajtu milkazasvegeneracije.rs  mogu se pronaći sve informacije o nagradnoj igri koja traje do 27. oktobra. Za sve one koji žele da se zabave i nauče nešto novo, tu je generacijski leksikon koji pojedine reči i izraze svojstvene određenoj generaciji prevodi na jezik razumljiv većini.

Do sledeće epizode, premostite generacijski jaz i podelite nežnost sa pripadnicima različitih generacija uz omiljenu Milka čokoladu!

Foto: Milka promo/ Instagram @milka_srbija

Učitati još
Zatvori