Nameštaj TOMA – priča o dizajnu, stvaralaštvu i ljubavi
Nameštaj TOMA – priča o dizajnu, stvaralaštvu i ljubavi

Nameštaj TOMA – priča o
dizajnu, stvaralaštvu i ljubavi

Ako za februar kažemo da je mesec ljubavi, onda je tema naše današnje priče definitivno ljubav u svom najlepšem obliku. Ljubav koja veruje, koja inspiriše, stvara, podstiče da ostvarite [ne]dosanjane snove, koja ne odustaje. S tim u vezi, današnju life[style] epizodu posvećujemo ljubavi, zajedništvu, porodici i igri iz koje se u ovom slučaju stvaraju opasno dobri komadi i otvaramo vrata TOMA nameštaja.

TOMA – tim, ohrabrenje, igra, Ana.

Nameštaj TOMA novi je lokalni brend rođen tik pred početak nove godine, čije rođenje je proslavio nemali deo naše lokalne online zajednice. Nastanku TOMA nameštaja radovali su se mnogi – od enterijer entuzijasta, preko zaljubljenika u autentičan dizajn i kvalitetnu izradu, pa sve do onih [ u koje se definitvno ubrajamo i mi ] kojima je priča koja stoji iza stvaranja novog brenda važna koliko i sam brend. A priča o TOMA nastanku zaista je jedna od onih vrednih pričanja. Zato smo se mi, ovog savršenog februarskog dana, smestili u fotelju ANNA gde nas je prekoputa dočekalo dobro poznato lice digitalnog sveta i fotografske magije –  Ana Nikolić koja je ujedno i idejni tvorac brenda TOMA. Ana nam je iz udobnosti sopstvenog doma ispričala priču o nastanku, inspiraciji i vodilji koja je dovela do stvaranja ovog posve nekonvencionalnog nameštaja koje je delo maestralnih ruku njenog tate Tome.

Nekoliko reči o inspiraciji..

Kako nam je Ana ispričala inspiracija za nastanak TOMA nameštaja nalazila se u želji da poseduje nameštaj koji nije mogla da pronađe na našem tržištu već je do skoro on bio samo sastavni deo njenog Pinterest moodboard-a. Drugi, znatno važniji, je želja da korisno i lepo spoji sa mogućnošću da tati olakša posao i omogući mu da nakon četrdeset godina majstorstva u proizvodnji velikih kontrukcija izrađenih od metala i inox-a pređe na kreiranje manjih, znatno lakših komada koji bi mu omogućili da u potpunosti sudeluje u procesu proizvodnje nameštaja izrađenog isključivo po zamisli i ideji tima na relaciji Toma – Ana.

Svi komadi nameštaja napravljeni su od metala i inox-a, posebne vrste nerđajućeg čelika. Svaki komad delo je isključivo Tominih ruku, gde u svojoj radionici razrađuje ideje i inpute nastale iz Anine kreativne vizije, koje potom realizuje kroz stvaranje atipičnih komada napravljenih sa dušom. Sastavni deo izrade TOMA nameštaja je plastifikacija, što znači da svaki komad može biti napravljen u bilo kojoj boji čineći ga na taj način autentičnim i za nijansu ličnijim za svog budućeg vlasnika, što je od starta bila Anina želja.

Saradnja sa tatom najslađa je i najlakša stvar na svetu. On sluša moje ideje i želje, a ja slepo verujem u njegove ruke i perfekcionizam. Oboje smo detinjasti, volimo život, volimo da radimo i stvaramo i zaista se iskreno nadam da će se to osetiti kod samog nameštaja.

ANNA & LUU.

Prvi komad koji je izašao iz Tomine radionice je fotelja ANNA, koja je godinama bila samo pin na Pinterestu, tako da je bez sumnje morala biti prvenac TOMA nameštaja. Fotelja je u nedelji za nama dobila svog savršenog saučesnika u vidu side table LUU koji predstavlja idealan dodatak kako fotelji, tako i svima onima koji rade od kuće, jer je veličina stočića idealna za laptop, ali i neizostavnu šoljicu kafe [ ili vina ]. LUU je takođe napravljen od čelika, a plastifikacijom može biti kreiran u željenoj boji.

Vodilja za estetski pravac TOMA nameštaja je stvaranje minimalnog, jednostavnog, vanvremenskog i elegantnog nameštaja koji će se jarkim bojama savršeno ukolpiti u Ani sve omiljeniji enterijerski maksimalizam. Kada je reč o novitetima, Ana kaže da će ih biti uskoro i da ideja za buduće komade definitivno ne manjka.

Kako vreme prolazi sve više ćemo se igrati. Želja mi je da stvorimo nešto čega nema na našem tržištu i svet lokalnog enterijera obojimo bojama raznolikosti, individualnosti i mašte.

LJUBAV.

Premda je slovo Lj izostalo u samom nazivu brenda, u Nikolić radionici jedino čega ne manjka je ovog univerzalnog jezika nežnosti, poštovanja i slobode.  Zato ne čudi da je na pitanje: Šta je sve utkano u TOMA brend?  Ana jednostavno odgovorila – LJUBAV. Ljubav prema porodici. Prema životu. Prema poslu.

S tim u vezi, svima vama čijim venama struji ljubav prema dizajnu i enterijeru predlažemo trk na novu omiljenu Journal destinaciju, gde se simbioza Aninih ideja i boja susreće sa Tominim kvalitetom, što dalje rezultira stvaranjem posve nesvakidašnjih komada nameštaja koje sada već jednostavno nazivamo TOMA nameštaj.

Foto. Ana Nikolić / @petit_diable_noir

Instagram @namestaj_toma

Učitati još
Zatvori