Nanushka x Happier Grocery: Poznati modni brend otvorio vrata pop-up kafića u Njujorku
Nanushka x Happier Grocery: Poznati modni brend otvorio vrata pop-up kafića u Njujorku

Nanushka x Happier Grocery: Poznati modni brend otvorio vrata pop-up kafića u Njujorku

Ekonomsko stanje u svetu, visoke cene, ali i niska kupovna moć, primorali su mnoge modne brendove da svoje profite potraže i van odevnih komada. U momentu kada recesija vlada, luksuz se svodi da produkte koji čine našu svakodnevicu – a to je primarno hrana. Luksuzna torba od tri hiljade evra, ili više, definitivno nije potrebna svima, ali hrana jeste. Baš zato su se modni brendovi okrenuli gastronomiji i svoje produkte u sklopu iste počeli da imenuju epitomom luksuza. Iz ove vrste marketinga i biznis strategije, izrodili su se mnogi pop-up kafići, restorani, barovi, ali i specijalne gastro delicije koje su neretko ograničenih serija. Brendovi kao što su Louis Vuitton, Dior, Dolce & Gabbana i Ralph Lauren su odavno uronili u gastronomiju. Ovoga puta to radi i Nanushka.

Poznati brend koji je nedavno lansirao kolaboraciju sa Zarom ali i Zara Home-om, je sada predstavio i svoj pop-up kafić – Nanushka Café. U saradnji sa Happier Grocery lancem, Nanushka je prezentovala kafić i specijalne proizvode koje definitivno želimo da isprobamo.

Nanushka Café & Happier Grocery


Njujork je bio odabrana lokacija Nanushka Caféa, koji je vrlo brzo postao jedna od najposećenijih atrakcija u urbanoj metropoli. Naime, pomenuta kolaboracija se odigrala u okviru kafića koji se nalazi u sklopu Happier Grocery radnje. Posetioci su imali priliku da tokom celog dana naruče svoja omiljena pića, bila to kafa, matcha, ceđeni sokovi ili čaj. U ponudi se nalaze i deserti, a kolaboracija se odigrala u savršeno vreme – tokom Nedelje mode u Njujorku. Sandra Sándor, osnivačica i kreativna direktorka brenda, je u sklopu ove kolaboracije integrisala sve namirnice koje su joj potrebne tokom nedelja mode širom sveta.

Nanushka Café je sa svojim radom počeo 6. februara, a isti će se nalaziti u sklopu Happier Groceryja do 9. u mesecu. Pomenuta kolaboracija predstavlja sinergiju između ljubavi prema modi i marljivosti prema zdravijem stilu života. Nanushka nastoji da svoje kolekcije dizajnira od kvalitetnih materijala, kreirajući odevne komade koji će kupcima trajati večno. S druge strane, Happier Grocery se zalaže za konzumaciju zdravijih i zelenijih namirnica.

Modni brend koji je nastao 2005. godine u Budimpešti sada broji nekolicinu butika u svetskim metropolama kao što su London, Njujork i Šangai. A Happier Grocery kolaboracija je dodatno ojačala konekciju s velikom jabukom.

Foto: Instagram / @happiergrocery, @nanushka /

Učitati još
Zatvori