

Nara Smith ima smoothie u Erewhonu – da li je posredi još jedna odlična marketinška kampanja?
Ako postoji jedna osoba za koju možda ima najviše smisla da sarađuje sa Erewhonom, to je Nara Smith. Nara je influenserka koja se proslavila reels-ovima i TikTok videima u kojima kuva – sređena kao za prosečan odlazak u pozorište ili elegantnu večeru. Uz dosta sarkazma i prenaglašene estetike (iako je ljudi zbog toga kritikuju, sigurni smo da ona zna šta radi) gledamo Naru kako priprema tradicionalne recepte, ali i Coca Colu from scratch. Njeni recepti uvek su ispraćeni na društvenim mrežama, a sada je došla možda i najbolja marketinška kampanja luksuznog prehrambrenog lanca, Erewhona. Erewhon i Nara Smith napravili su smoothie kolaboraciju – a rezultat je Wellness from Scratch koji košta čak 23 dolara. Nakon saradnje Erewhona sa Kendall Jenner, Hailey Bieber, Sabrinom Carpenter i drugima, ispratili smo i onu sa Smith. Otkrivamo i kako da ovaj skupoceni smoothie napravite kod kuće.
Nara Smith Erewhon smoothie
Wellness from Scratch smoothie Nare Smith je bogat najkvalitetnijim sastojcima, vitaminima i mineralima. Ukus manga, ananasa i banane pojačan je sastojcima kao što su kolagen, kefir i organski med – a ovo je čitava lista sastojaka.
Sastojci
- Organsko bademovo mleko
- Organski kefir
- Organski med
- Organski mango, ananas, banana, limun i sok od pomorandže
- Kolagen od vanile, krem od kokosa
- Organska kurkuma, camu camu i menta
Ovaj smoothie je prepun benefita. Kefir je tu za probiotike, kolagen za zdravlje kostiju i kože, a camu camu bobice su prepune C vitamina. Dašak citrusa u vidu limuna, kao i menta, dodaju dimenziju ukusu i savršeno balansiraju slatkoću manga, banane i ananasa. Iako je ovaj smoothie 23 dolara, definitivno ga možete rekreirati kod kuće za mnogo manje novca. Ipak, ono što nam se dopada jeste činjenica da Erewhon sarađuje sa dobrotvornom organizacijom Save the Children. Tako podržavaju decu širom sveta i ulažu u njih i njihovo pravo na zdravlje, obrazovanje i sigurnost.
Kako je Nara izjavila, mesecima je radila na ovom smoothieju kako bi napravila ukus koji joj je baš po meri. Zbog činjenice da Erewhon u svojoj ponudi ima jagodu od 19 dolara i led za koktele po ceni od 30 dolara, ovaj smoothie i nije toliko skup u poređenju. Marketing oko ovog i drugih smoothieja ovaj luksuzni lanac svakako čini popularnim i relevantnim – i u tom smislu je apsolutno delotvoran. O ovim smoothiejima se uvek piše i govori, a neki od njih, kao što je Strawberry Glaze Skin Smoothie Hailey Bieber pokrenuli su čitavu estetiku.
Foto: Instagram (@naraaziza / @erewhon)