

Roditeljstvo sa sobom donosi veliki broj obaveza, a jedna od njih je i odabir support sistema za vas i vašu bebu. Nosiljke za bebe stavljamo u life saver kategoriju, a mogu se koristiti od prvih meseci, pa sve do drugog rođendana.
Holandski brend Artipoppe sve je popularniji na tržištu baby opreme, prvenstveno zbog dizajna i kvalitetnih materijala izrade. Njihove marketing strategije ne uklapaju se u standardni baby content na koji smo navikli, a popularnost koju ove nosiljke imaju na tržištu je ogromna. Sve chic mame (i buduće mame) naručuju upravo opremu ovog brenda, a garantujemo vam da ćete se do kraja teksta zaljubiti u njihov asortiman.
Cool babies & Antipoppe
Proizvodnja ovih nosiljki bazirana je u Evropi, što automatski garantuje kvalitet izrade. Brend je osnovan u Holandiji, a asortiman obuhvata aksesoar za transport dece uzrasta od par nedelja do dve godine. Nosiljke su izrađene od super kvalitetnih materijala kao što su kašmir, svila i pliš, što ovaj brend svrtstava u luxury kategoriju. Ali, vaša beba zaslužuje najbolje, zar ne?
Brend je postao popularan u celebrity krugovima, a sve moms to be jedva čekaju da isprobaju ove cool nosiljke. Osim što su neophodne i praktične, postale su i jedan ld glavnih modnih aksesoara.
Not your ordinary “mom” marketing
Brendovi koji prodaju baby opremu uvek imaju isti pristup marketing strategijama – cozy, clean & pitko za većinu roditelja. Ali ne i Artipoppe. Njihov bold pristup marketingu koji je atipičan za ciljnu grupu kojoj se obraćaju je, zapravo, njihovo najjače oružje.
Marketing brenda targetira moderne, raznolike porodice koje imaju jedinstven pogled na modu, ali i stil uopšte. Iako je ovo risky industry potez, ovom brendu se baš to isplatilo. Beg od klišea pozicionirao ih je na tržištu, i to direktno u luxury kategoriju.
Njihov bestseller proizvod je Zeitgeist Baby Carrier, a ceo asortiman možete čekirati na njihovom sajtu.
Foto. Instagram / @artipoppe