PEPCO ima mnogo razloga za slavlje: Otvorena 100. prodavnica u Srbiji
PEPCO ima mnogo razloga za slavlje: Otvorena 100. prodavnica u Srbiji

PEPCO ima mnogo razloga za slavlje:
Otvorena 100. prodavnica u Srbiji

Veliki jubileji i postignuća uvek nas obraduju, posebno kada se radi o brendovima kojima se često vraćamo. Nakon samo dve godine poslovanja u Srbiji, Pepco je 23. marta otvorio 100. prodavnicu u Novoj Pazovi, u shopping centru BIG. Ovo predstavlja još jednu veliku prekretnicu za Pepco Grupu, koja je uspešno uvrštena na Varšavsku berzu u maju 2021. godine.

Pepco znači neprestani razvoj

Dinamičan ritam otvaranja u regionu započet je u Hrvatskoj, a ubrzo je pretočen na tržište Slovenije, i kasnije Srbije. Vizija o stvaranju najvećeg i najpovoljnijeg brenda u regionu potvrđuje se svakodnevnim otvaranjima prodavnica. Da su planovi za daljnje širenje ambiciozni pokazuje i činjenica da Pepco ulazi i u susednu Bosnu i Hercegovinu, gde sva istraživanja ukazuju na veliki interes i popularnost brenda koji se sa nestrpljenjem očekuje.

Izvrsni poslovni rezultati i okrugle brojke potvrda su dobrog smera kojim kompanija kroči od samih početaka, ali to nikako ne znači da usporava. Širenje ponude u središtu je misije Pepca i zato, osim noviteta u asortimanu dodataka za kuću, i dečija ponuda konstantno se obogaćuje proizvodima od visokokvalitetnih i prirodnih materijala.

Najveću zahvalnost Pepco ipak duguje kupcima. Oni su ti koji su prepoznali vrednost brenda, kao i obećanje da će ih i dalje svakodnevno inspirisati i pomagati im u unapređenju svakodnevice. Niske cene su ključna snaga Pepco trgovina kako ističe čak 65% njihovih kupaca, dok je indeks zadovoljstva kupaca visokih 88% što se ogleda u brojnim nagradama industrije čije nagrade Pepco redovno osvaja.

„Kada smo pre dve godine otvarali prvu prodavnicu u Srbiji, nismo mogli ni da zamislimo kakav nas uspeh očekuje. Nakon tržišnih uspeha u Sloveniji i Hrvatskoj, Pepco se i u Srbiji ubrzo pozicionirao kao omiljena shopping destinacija za celu porodicu. Tajna našeg uspeha su povoljne cene, kvalitet proizvoda i širina asortimana, ali i pametno širenje sa kojim ne planiramo stati“, izjavio je Tomislav Bekavac, operativni direktor Pepco Adrie.

Tomislav Bekavac, operativni direktor Pepco Adrie

O Pepcu

Pepco je najbrže rastući evropski trgovački lanac, koji nudi odeću za celu porodicu i proizvode za domaćinstvo. Kompanija ima preko 3000 prodavnica u 17 zemalja – od Estonije do Bugarske, Italije i Španije, a sloganom „Osetite kvalitet, uživajte u ceni“ Pepco privlači milione kupaca.

Brzi rast i širenje poslovanja sa sobom donosi i svest kompanije na veliki uticaj koji ovaj lanac ima na okruženje. Pepco provodi niz aktivnosti u području održivog razvoja, a cilj kompanije je da smanji svoj uticaj na okolinu, omogućavajući kupcima transparentniju kupovinu kroz sve veći asortiman održivih proizvoda. Na društvenom planu, cilj kompanije je da podrži lični razvoj dece i mladih, negujući njihove strasti i talente.

Foto: Marko Petrović

Učitati još
Zatvori