Bliži se jun, a sa njime i leto, no kod nas ovaj je mesec poseban iz još jednog razloga – Journal slavi prvi rođendan. Iako se čini kratkim periodom, za godinu dana uspeli smo da izgradimo dragocenu zajednicu i poverenje koje nam daje vetar u leđa za dalji napredak. U želji da to i proslavimo, za naše prijatelje, saradnike i klijente priredili smo spektakularan Journal Party powered by Aura. U jedinstvenom ambijentu Hotela Indigo Belgrade i restorana Cveće zla obeležili smo godinu brojnih uspeha, tokom koje je Journal stasao i postao istaknuto lifestyle mesto na online nebu kojem se čitaoci svakodnevno vraćaju.
Za dekorativne cvetne aranžmane koji su krasili prostor bio je zadužen Bloom Design Studio. Karakteristični šareni i bogati aranžmani obogatili su ambijent, čineći ga idiličnom scenografijom za romantičan prolećni party pod otvorenim nebom Beograda.
U saradnji sa agencijom Alert, proveli smo nezaboravno veče u društvu brojnih klijenata, saradnika i prijatelja. Zahvaljujući posebnoj pažnji kompanije JYSK, celokupan ambijent bio je u znaku Journal-a, s obzirom da su stolice i dekorativni elementi bili ukrašeni našim logoom. Tako smo bili u prilici da sve drage goste na kratko uvedemo u naš Journal univerzum, gde je magičan provod uz puno plesa i smeha zagarantovan. Kao naš verni partner i generalni sponzor, Aura se postarala za photowall pred kojim su sve zvanice radosno pozirale pri dolasku na Journal Party powered by Aura. Trenuci vredni pamćenja ovekovečeni su HONOR Magic5 Pro telefonom, tako da sada imamo fotografije i video snimke koje ćemo zauvek čuvati. Pri dolasku, gosti su se zagrejali uz welcome drinks – Aura signature koktel, kao i Baraba rakije i Tikveš vina.
Nastupi za pamćenje
Za muzički užitak naših gostiju pobrinuli su se izvrsni izvođači, koji su svojim nastupima Journal Party powered by Aura učinili nezaboravnim. Veče je počelo laganim zagrevanjem uz beatove DJ Nade Dimitrijević. Njen autentičan mix bio je lagana uvertira za nastup Fantoma, koji je svojim obradama čuvenih hitova poput Dženi, Sanjam i mnogih drugih dodatno podigao atmosferu i razigrao mnoge goste. Nakon njegovog nastupa, na binu je izašao Vlado Georgiev, koji je pozdravljen aplauzom i oduševljenjem svih prisutnih. Usledili su najveći hitovi jednog od omiljenih izvođača sa ovih prostora, uz koje su gosti plesali i pevali uglas.
Aura Touch Up zona
Pri Aura Touch Up korneru, naši gosti bili su u prilici da poprave svoj make up tokom čitave noći. Tako je Aura najavila povratak Absolute Matte ruževa koji se konačno vraća na tržište. Ovaj tečni ruž svima je već dobro poznat, još od 2015. godine kada je postao najomiljeniji u svojoj kategoriji. Osvojio nas je svojom jednostavnošću i lakoćom načina upotrebe, živopisnom paletom boja i pre svega nas je vezao za sebe svojim dugotrajnim mat efektom. Lagana tekstura omogućava komfornije nanošenje, a intenzivna pigmentacija pruža punu boju i izrazit mat efekat. Absolute Matte volimo i zbog izvanredne postojanosti bez osećaja suvih usana. Novi aplikator prilagođen je obliku usana za još veću senzaciju prilikom nanošenja, a dovoljan je jedan sloj za bogat i ravnomeran intenzitet boje.
Naši gosti poigrali su se Aura ruževima, pa su iskoristili izložene proizvode kako bi ispisali inspirativne poruke na ogledalima.
Grand kafa
U korneru Grand kafe naši dragi gosti bili su u prilici da isprobaju nove Insta Grand instant kafe sa tri iznenađujuće dobra ukusa – Classic, Gold i Crema – servirane u jedinstvenim Journal šoljama. Novitete Insta Grand odlikuje savršena ravnoteža kafenih tonova i bogatog ukusa, stvorena za potpuno uživanje, a može se pripremiti baš onako kako najviše volite.
Cedevita
U predahu od plesanja, gosti su se osvežavali kraj Cedevita kornera. Omiljeni regionalni brand svih generacija lansirao je novi proizvod: Cedevita vitaminske vode koje stižu u tri osvežavajuća ukusa, napravljena sa prirodnim aromama, bez zaslađivača, sa malo kalorija… i naravno, sa pomno odabranim vitaminima i mineralima. Ne obećavamo čuda, nemamo čarobnu formulu za sreću i uspeh, ali razvili su napitak obogaćen vitaminima koji nam može pomoći da malo predahnemo i „dođemo k sebi“ jer to je Cedevita – ime kaže sve!
Batiste
Osim photowall-a savršen korner za fotkanje bio je Batiste korner. Tu se nalazila jedinstvena stolice za ljuljanje, ukrašena cvetnim elementima. Batiste, kao ekspert kada je reč o suvim šamponima, bio je tu da nas podseti da kosa ne sme biti prepreka dobrom provodu, te da oni više od 40 godina pomažu damama širom sveta da za svega par sekundi imaju fenomenalnu kosu i frizuru.
Batiste proizvodi su lansirani 70-ih godina i od tada su tajno oružje svih žena, kao i modnih stilista, pogodni za sve prilike kada je potrebno da na brz i jednostavan način vaša kosa trenutno postane blistavo čista, sjajna i negovana. Batiste proizvodi su svetski lider u kategoriji šampona za suvo pranje kose i više puta su nagrađivani.
Vichy Laboratoires
U Vichy zoni predstavljeni su anti-age proizvodi iz dve linije – Liftactiv i Capital Soleil UV-Age Daily. Osim toga, gosti su bili u prilici da se sa beauty savetnicom konsultuju o svojim rutinama, te kako da implementiraju nove proizvode u svoju rutinu. Gosti su testirali i svoja beauty znanja, a za tačne odgovore dobili su simbolične poklone.
Vichy je osnovan 1931. u središnoj Francuskoj i od osnivanja branda misija je bila i ostala ista: osnažiti i pomoći ženama i muškarcima širom sveta da svakodnevno i delotvorno brinu o svojoj koži i vlasištu bez obzira na njihovu dob ili tip kože. Srž branda povezana je sa naukom i medicinskom zajednicom, te je Vichy brand koji preporučuje više od 50.000 dermatologa širom sveta.
HONOR
Na događajima poput našeg, dobar selfie je presudan – a zahvaljujući kompaniji HONOR, naši gosti bili su u prilici da se uslikaju pred ring light-om velikog formata i isprobaju sve mogućnosti koje nude izvanredne kamere novih modela telefona – HONOR Magic5 Pro i HONOR Magic5 Lite.
Kompanija HONOR, kao globalni tehnološki brend, konstantno radi na unapređenju performansi i tehnologija uređaja kako bi zadovoljio sve zahtevnije potrebe korisnika. Nedavno, ovaj tehnološki brend predstavio je korisnicima u Srbiji svoj najnoviji flegšip telefon iz Magic serije – HONOR Magic5 Pro koji je ujedno bio i naš tech saveznik tokom cele večeri, a posebno kada je reč o fotografijama na društvenim mrežama. Tako smo došli do zaključka da novi model kompanije HONOR predstavlja pravu revoluciju performansi i vrhunsko korisničko iskustvo, donoseći inovacije u sferama dizajna, ekrana i kamere.
Epson
U korneru kompanije Epson naši gosti bili su u prilici da zabeleže trenutke vredne pamćenja – i izrade polaroid fotografije koje će čuvati. Epson je globalni lider na polju tehnologije posvećen cilju da postaje nezamenjiv za društvo kada je u pitanju povezivanje ljudi, stvari i informacija uz pomoć svojih originalnih, efikasnih, kompaktnih i preciznih tehnologija. Kompanija je fokusirana na inovacije i prevazilaženje očekivanja kupaca u inkdžet tehnologiji, vizuelnim komunikacijama, nosivim uređajima i robotici. Epson je ponosan na svoje doprinose u razvijanju održivog društva i na stalne napore ka ostvarivanju ciljeva održivog razvoja Ujedinjenih nacija.
Keune
U svom korneru, Keune je izložio svoje vrhunske proizvode, namenjene nezi i stilizovanju kose. Bili su predstavljeni proizvodi iz linije Design by Keune, lansirane povodom 100. rođendana čuvenog brenda. Na našem Journal Party-ju powered by Aura bili su izloženi omiljeni preparati svih profesionalnih stilista.
Tintolino
Poslastice je obezbedila poslastičarnica Tintolino – i to ne bilo kakve. Gosti su imali priliku da uživaju u jedinstvenim i ukusnim sladoledima na štapiću, kreirani specijalno za ovu priliku sa Journal logoom.
JYSK
JYSK je skandinavska firma sa dubokim korenima u skandinavskoj kulturi. Svojim kupcima nudi proizvode koji su u skandinavskom stilu, koji se zasniva na savremenom i jednostavnom dizajnu. To znači da svaki kupac može da kupi nameštaj, krevete, dekoracije i ostali asortiman za dom u skandinavskom stilu. Sa više od 3.200 prodavnica i webshopova u 48 zemalja, JYSK uvek ima dobru ponudu i kompetentnu uslugu, bez obzira na način kupovine. Ovo je način na koji svojim kupcima pružaju delić Skandinavije.
BIG Fashion
BIG Fashion zona bila je tu nas još jednom podseti koliko je važan pravi odabir outfita za važne događaje poput ovog. BIG Fashion kao epicentar modnih i beauty dešavanja, pravi je saveznik kada ste u potrazi za autfitima – bilo da je reč o svečanim ili kežual autfitima. Misleći na svoje kupce, BIG Fashion je specijalno za Journal Party powered by Aura rešio da sve zvanice obraduje poklon vaučerima za kupovinu u omiljenom shopping centru.
Dijamant
U Dijamant korneru naši gosti uživali su u ukusnim zalogajima i idealnom snacku – pomfritu – sve uz dodatak Dijamant Light majoneza. Uz ovaj Light majonez ne morate da brinete o odricanju od ukusa tradicionalnog majoneza jer ova receptura ne sadrži jaja, a sa smanjenim procentom ulja idealan je za sve one koji vode računa o unosu kalorija i hrane se zdravo.
Somersby
Somersby cider je više od cidera – on je kap osvežavajućeg optimizma. Savršen je da ga podelite sa prijateljima, porodicom i čudesnim poznanicima, baš onako kako su to činile naše zvanice na sinoćnjem party-ju. Ono što Somersby cider čini toliko posebnim je njegov britak i osvežavajuć ukus koji potiče iz neumorne i neiscrpne pažnje koju poklanjaju ukusima i detaljima. Sve što treba da uradite jeste da se odlučite da na život gledate kroz ciderom obojene naočare, baš kao mi. Što se nas tiče, čaša je uvek dopola puna Somersby cidera, ako želite.
Omiljena pića
Za šankom su se pripremala popularna pića poput Jack Daniels viskija, ali i Jack Coke koktela, te Aperol Spritza i Bulldog gina. Osim toga, gosti su uživali i u Finlandia vodki, vinima iz vinarije Tikveš, ali i premium Baraba rakijama – šljivovici i viljamovki, premium likeru od višnje iz Podruma Palić, kao i njihovom Gorshtak pelinkovcu. Na stolovima su gosti mogli da uživaju u letnjem, voćnom ukusu Somersby cidera. Za osveženje su se pobrinuli Bioxigen voda, te Cedevita i Rosa.
Na kraju, veliko hvala želimo da uputimo svim sponzorima i saradnicima koji su pomogli u realizaciji prvog Journal Party-ja: Aura, HONOR, Vichy, Keune, Batiste, Dijamant, Grand kafa, Cedevita, BIG Fashion, Epson, JYSK, Podrum Palić, Vinarija Tikveš, Bulldog gin, Jack Daniels, Aperol Spritz, Finlandia vodka, Somersby, Tintolino.
Zahvaljujemo agenciji Alert i S&Friends na organizaciji prvog u nizu Journal Party-ja.
Zahvaljujemo svim sponzorima i saradnicima koji su omogućili realizaciju Journal Goody Bag-a: Aura, Vichy, Cedevita, Grand kafa, Keune, Podrum Palić, Batiste, Dijamant.
Pogledajte ko je posetio prvi rođendanski Journal Party powered by Aura.
Doživite atmosferu sa prvog Journal Party-ja powered by Aura.
Pogledajte kako je izgledao i muzički spektakl za pamćenje.
Sprovodimo vas kroz enterijer restorana Cveće zla na našem prvom Journal Party-ju powered by Aura.
Saznajte ko je beauty zvezda Journal Party-ja powered by Aura.
Foto:
Monika Pavlović, Jakov Simović, Goran Srdanov, Jelena Branković, Dalibor Danilović, Dragan Mujan, Milan Petković, Boško Karanović, Stefana Mijatović
Kreativna agencija i produkcija: Alert i S&Friends
Kreativni producent: Ljubomir Dorontić