Journal Insider: 72h u Monte Karlu i najprestižniji samit na svetu
Journal Insider: 72h u Monte Karlu i najprestižniji samit na svetu

Journal Insider: 72h u Monte Karlu i
najprestižniji samit na svetu

Najprestižniji Luxury Business Summit na svetu u organizaciji Financial Times-a, a pod pokroviteljstvom kraljevske porodice Grimaldi od Monaka, održan je u Monte Karlu. Ove godine, Ivana Laković ispred srpske kompanije Luxury Integrated, specijalizovane za konsalting u sektoru luksuza i premium biznisa, imala je čast da bude pozvana kao jedini predstavnik Adriatic regije. Specijalno za Journal.rs donosi iz prve ruke kako izgleda stajati rame uz rame sa najvećim kompanijama sveta kao što su LVMH, Kering, Dolce Gabbana, Prada, Puig, Richemont, Piaget, Hermes, Chanel.

Smeštena u glamuroznoj kneževini na francuskoj rivijeri, Monaku, Financial Times Luxury Business konferencija u okviru interaktivnih panela, debata i izlaganja vodećih predstavnika luksuznih kompanija, predstavila najnovije promene i trendove u luksuznoj industriji. Od govora Sidneya Toledanoa, predsednika i izvršnog direktora LVMH Fashion Group, Diane von Furstenberg, dizajnerke i osnivačice Diane von Furstenberg brenda, preko satova i tašni koje postaju svedominantniji predmet želja među savremenim kolekcionarima, pa sve do glamurozne zabave – vodimo vas 72h  kroz Monako.

Velika imena iz sveta mode

Među brojnim govornicima, posebnu pažnju su privukli Sidney Toledano, predsednik i izvršni direktor LVMH Fashion Group. Ali i Diane von Furstenberg, dizajnerka i osnivačica Diane von Furstenberg brenda, Frederic Arnault. I izvršni direktor Tag Heuer-a, Yves Piaget, predsednik Piaget-a, kao i Ozwald Boateng OBE, osnivač i kreativni direktor Ozwald Boatenga. Takođe i Gianluca Toniolo, izvršni direktor Dolce Gabbana Beauty i Stefano Caselli, dekan Fakulteta za Menadžment, Univerziteta SDA Bocconi.

Diane Von Furstenberg, modna ikona i kreatorka čuvene wrap haljine, svojom inspirativnom pričom o svom karijernom putu i romantičnim osvrtom na venčanje sa princom Egonom Von Fustenberg, podsetila nas je koliko je važno da žena veruje u sebe, prati svoje snove i bude samostalna.

Diane Von Furstenberg
Ivana Laković, Diane Von Furstenberg i Simon de Pury
Ivana Laković

Posebno zanimljiv panel bio je posvećen industriji satova, na kojem su učestvovali Frederic Arnault, izvršni direktor Tag Heuer-a i naslednik LVMH konglomerata, i Austen Chu, dvadesetšestogodišnji milioner koji je lansirao prvu platformu za preprodaju jedinstvenih kolekcionarskih luksuznih satova. Chu je istakao da čak 70% kupaca i kolekcionara luksuznih satova ima manje od 35 godina. A i on sam se našao na Forbes listi 30 under 30. Mlađe generacije preuzimaju tržište satova, kako u potrošnji, tako i u vođenju brendova. Zanimljiv trend je da mladi potrošači i dalje cene tradicionalne mehaničke satove, dok digitalna unapređenja smatraju više gadgetima nego luksuznim dobrima.

Šta kažu novi trendovi

Aukcionarska kuća Christie’s otkrila je da satovi i tašne postaju dominanti predmet želja među savremenim kolekcionarima. Stručnjaci iz aukcionarskih kuća savetuju dame da svoje kolekciju započnu sa crnom Birkin 30 Rose Gold Hardwere. Iako popularnost sve više dobija mini Birkin 25 koja postaje sve traženija sekondarnom marketu. U duhu grada u kome se konferencija događa, posebni osvrt poklonjen je Hermes Kelly 28 Sellier Biscuit Epsom Gold Hardwere. Sve više pripadnica mlađih generacija ceni vintage pattern Kelly torbice.

Nematerijalni luksuz u vidu iskustva, putovanja i hotelijerstva beleži veliki rast u odnosu na prošlu godinu. I u skladu s tim direktor kompanije Luxaviation i direktorka Mariott International Luxury brendova kao što su St. Regis, The Ritz Carlton i W hotels, otkrili su intrigantne zahteve svojih klijenata u želji sa visoko personalizovanim iskustvima. Jer u današnjem svetu luksuza nije važno samo imati već postaje sve važnije doživeti.

Birkin 30 Rose Gold Hardwere
Birkin 30 Rose Gold Hardwere
Hermes Kelly 28 Sellier Biscuit Epsom Gold Hardwere
Hermes Kelly 28 Sellier Biscuit Epsom Gold Hardwere

Veče za pamćenje

Kraljevska porodica Grimaldi od Monaka je kao vrhunac događaja priredila bajkovitu večeru na obali mora. Princ Albert i princeza Charlene ugostili su više od 250 internacionalih predstavnika industrije. I to u najvećoj sali sa pogledom na Azurnu obalu, pod otvorenim nebom i dekorisanom hiljadama crvenih ruža. Za tu priliku posebno je lansiran parfem da sve prisutne seća na ovo jedinstveno iskustvo. Parfem je zapravo lična mirisna nota njegove majke princeze Grace Kelly koja je ovaj parfem je nosila na dan svog venčanja sa princom Reinerom III. Recept parfema je prvi put nakon njenog venčanja otkriven za ovu priliku. Princ Albert se posebnom zdravicom zahvalio svim učesnicima na razmeni znanja i kreativnosti koja večito nadahnjuje svet luksuza i organizatorima što već treći put biraju Kneževinu kao domaćina svog okupljanja.

Ovaj jedinstven skup okupio je ne samo prestavnike najvećih svetskih brendova već i znamenite aukcionare umetnosti, trgovce dijamantima, dizajnere kraljevskih jahti i plovila, slavne ličnosti međunarodne scene. I još jednom potvrdio autentičnost glamura Azurne obale.

 

Princ albert od monaka i Diane Von Furstenberg
Helen Amaral Neto, princ albert od monaka i ivana laković
Princ albert od monaka i ivana laković

Foto: Financial Times i Jovana Nevenkić za Luxury Integrated

Učitati još
Zatvori