

Hailey Bieber i njen beauty brend Rhode u petoj su brzini, i ne planiraju da se zaustave. Nakon kampanje za novi proizvod, lajner za usne, koja je bila inspirisana Versace kampanjama iz devedesetih, Hailey i njen tim odlučili su se za Rhode Pop-up u Los Anđelesu.
Ovakav vid marketinga uvek je dobra opcija, kako se materijal sa događaja deli na društvenim mrežama i povećava vizibilitet proizvoda koji je u fokusu. Na ovakve događaje dolaze bitne ličnosti koje se povezuju sa brendom i, na taj način, se pstvara organski buzz. Hostovati Pop-Up nije nimalo jednostavna stvar, a Hailey i njen tim angažovali su Studio Boum koji je ovaj event odradio perfektno. Sedite i zapisujte jer – this is how you do it.
Studio Boum x Rhode
Studio Boum osnovan je 2014. godine i specijalizovan je za kreativnu direkciju, dizajn i produkciju malih događaja. Oni su zaduženi za skoro sve, od predloga vizuala i estetike pa sve do finalne realizacije. Svi znamo koliko je važno da su ovakvi događaji social media friendly, pa je nephodno da svaki kutak i detalj budu fotogenični. To je ono što dodatno podiže brend među konkurencijom koja, iz dana u dan, postaje sve veća.
Dizajn je bio inspirisan novim proizvodom, koji dodaje dimenziju i konturiše usne. Novi Lip Shape dolazi u 11 nijansi, među kojim preovlađuju zemljani tonovi. Rhode Pop-Up, shodno tome, predstavlja savršenu simbiozu bež i braon boje, a na led ekranima posetioci su mogli da uživaju u novoj kampanji brenda. Piće i hrana lokalnih restorana, dobra ekipa i, naravno, goodie bags za kraj. Sve su to elementi koji jedan Pop-Up event čine kompletnim.
Zašto je Pop-Up moćno stedstvo marketinga?
Ovakav vid promocije je vrlo delotvoran, ali vlasnici brendova ga izbegavaju jer im se (verovatno) ne isplati. Ukoliko Pop-Up traje svega par dana, a u njega uložite mnogo novca da izgleda reprezentativno, mali brendovi smatraju da je to nepotreban trošak. Međutim, ovakva vrsta marketinga može doneti brendu mnogo više od inicijalne investicije, pogotovo na duže staze.
Ovo je način da se o vašem brendu priča, kao i da izborom zvanica i ambasadora pokrijete više različitih ciljnih grupa – odjednom. Ako želite da vaš brend imidžno bude na vrhu, ovo je način kako da se tom cilju približite. Potrebni su vam dobar, provereni tim i konkretne ideje, kao i entuzijazam da to sve sprovedete u delo.
Foto: Instagram / @rhode / @studioboum