Pozadina serije „Emily in Paris“ i strategija Novaka Đokovića samo su neke od tema koje ne bi trebalo da propustite na SEMPL konferenciji
Pozadina serije „Emily in Paris“ i strategija Novaka Đokovića samo su neke od tema koje ne bi trebalo da propustite na SEMPL konferenciji

Pozadina serije „Emily in Paris“ i strategija Novaka Đokovića samo su neke od tema koje ne bi trebalo da propustite na SEMPL konferenciji

SEMPL je jedina medijska konferencija u Adriatic regiji, koja ove godine u prvi plan stavlja važnost strpljenja i, samo nekoliko nedelja pre početka, dokazuje da se najbolje stvari isplati čekati. Raznolikoj međunarodnoj postavki govornika pridružuju se pojedinci koji na svoj način čine važan deo globalno uspešnih priča. Među njima su Nebojša Mandrapa, član PR tima Novaka Đokovića te partner i direktor ličnog PR-a i brand PR-a u srpskoj agenciji New Media Team, Maja Kremić, direktorka Novak Đoković Foundation i Angelina Komarova, pridružena producentkinja Netflixovog megahita Emily in Paris.

Prezentacija o strateškom putu Novaka Đokovića

Prvog dana konferencije, u četvrtak, 14. novembra, Nebojša Mandrapa, član PR tima Novaka Đokovića te partner i direktor ličnog PR-a i brand PR-a srpske agencije New Media Team, predstaviće strateški put Novaka Đokovića, s kojim sarađuje još od 2011. godine. U prezentaciji pod nazivom Beyond the Game: Crisis Management and Brand Evolution of Novak Djoković, istaći će ključne elemente kriznog menadžmenta i intenzivne napore potrebne da prebrodi izazovne trenutke u svojoj karijeri. Udubljujući se u stvarne situacije, s publikom će podeliti uvid u strategije kojima se prevladavaju neuspesi te štiti i jača Novakov imidž u javnosti. Osim toga, uz pomoć arhetipske karte, ucrtaće evoluciju njegovog brenda i ilustrovati transformativno putovanje od njegovog ranog identiteta do sportske legende.

SEMPL medijska konferencija
Nebojša Mandrapa

O pozadini nastanka Netflixove serije Emily in Paris

U petak, 15. novembra, pozadinu nastanka sada već kultne Netflixove serije Emily in Paris učesnicima konferencije objasniće pridružena producentkinja u 3. i 4. sezoni, Angelina Komarova. Tokom godina Angelina je izgradila raznoliku karijeru u audiovizuelnoj industriji u Ukrajini i Francuskoj. Njeno iskustvo uključuje rad na televizijskim emisijama, muzičkim spotovima, reklamama, a pre svega saradnju sa vodećom pariskom kasting agencijom Joule Studio. U produkcijskoj kući Firstep postupno je napredovala od uloge pomoćnice producenta do uloge pridružene producentkinje na spomenutom TV hitu. Istovremeno je sticala stručnost i iskustvo u upravljanju licencama i saradnji sa brendovima, koordinaciji glumačke ekipe i unapređenje saradnje u timu. O svojim bogatim iskustvima i anegdotama sa seta govoriće u razgovoru s poznatim slovenačkim glumcem i voditeljem Domenom Valičem.

SEMPL medijska konferencija
Angelina Komarova

Novak Đoković Foundation

U jednom od završnih panela ovogodišnje konferencije, delovanje Novak Đoković Foundation predstaviće će njena direktorka Maja Kremić. Posvećena dečijem razvoju u ranom detinjstvu kao temelju za bolje društvo, fondacija duboko veruje u potencijal svakog deteta, bez obzira na njegovo poreklo. U tom duhu već 3 godine za redom organizuje događanja s međunarodnim stručnjacima iz područja obrazovanja širom Balkana. U sklopu programa Support, NOT perfection, već su ugostili dr. Shefali, Gabora Matea i Gordona Neufelda.

U razgovoru s etabliranom hrvatskom voditeljkom, kreativnom producentkinjom i autorkom veoma uspešnog podkasta Anom Radišić, Maja će se fokusirati na dugoročnu viziju i nasleđe fondacije. Govoriće o izazovima u postizanju dugoročnog učinka, inspirisanje drugih na akciju, moć partnerstva i neke druge aspekte koje će biti poznati u nedeljama pred nama.

SEMPL medijska konferencija
Maja Kremić

Sve informacije o programu

Ceo program i dodatne informacije dostupne su na službenoj stranici konferencije. Tamo možete nabaviti i ulaznice za učestvovanje na konferenciji koja će ove godine predstaviti vrhunski sadržaj i ugostiti poznata svetska imena iz područja oglašavanja, medija, TV industrije i sporta.

Foto: SEMPL promo / Instagram @_mediatrendsconferencePexels – Jan van der Wolf

Učitati još
Zatvori