

Kim knows the game.
Brend SKIMS predstavlja jedan od najažurnijih na tržištu, te njihove marketinške igrice donose mnoštvo vizibiliteta. Poznata etiketa je nedavno predstavila novu liniju kupaćih kostima koju je pratila maskota na Times Square-u, prvi butik u Njujorku ali i kolaborativni brend koji je lansirala sa brendom Nike. Kim Kardashian definitivno poseduje mnoštvo džokera u rukavu, a jedan od njih je i novi butik u Los Anđelesu, koji je ispratilo interesantno otvaranje. Naime, za potrebe novog butika, SKIMS je organizovao takozvani Drive-In – iskustvo koje je poentiralo da se luksuz u 2025. godini najbolje prodaje putem hrane. Stoga, u nastavku teksta otkrivamo sve o pomenutom događaju koji je proslavio otvaranje novog butika.
SKIMS Drive-In
Kim Kardashian predstavlja ženu čija marketinška igra osvaja svet. Povodom otvaranja svog drugog butika, čija je odabrana lokacija Los Anđeles, Kim je predstavila takozvani SKIMS Drive-In. Naime, brend je organizovao Drive-In u kom su gosti imali prilike da naruče svoje omiljene palačinke, milkshake, pomfrit i svemu slično. Glavna tema otvaranja bili su upravo Drive-In restorani i celokupna estetika koju poseduju. Zvanice događaja su imale prilike da se fotografišu ispred vintage automobila kao i u photo booth-u. Na meniju su bila jela iz prosečnog američkog restorana brze hrane, te su zvanice imale prilike da naruče i kompleksnija jela poput burgera.
Brend je standardno u fokus stavio i svoje odevne komade, koji predstavljaju staple u ormarima mnogih. Tokom promocije lokala, Kim je nosila majicu sa SKIMS loves LA natpisom. Pozntai brend je i te kako proučio američko tržište i odlučio da otvori još jedan butik. I to u Los Anđelesu.
Poznata rijaliti zvezda i vlasnica brends SKIMS, Kim Kardashian, još jednom je dokazala zašto predstavlja jednu od najznačajnijih karika u marketinškoj igri. Stoga, radujemo se svim narednim potezima brenda SKIMS na čelu sa Kim Kardashian.