Luksuzni brend St. Regis, simbol neprolazne elegancije i izvanrednih iskustava, održao je ekskluzivnu Midnight Supper večeru u Geozavodu, u Beogradu na vodi. Ova spektakularna večera predstavlja najavu otvaranja prvog hotela St. Regis u Beogradu i obećava da će uneti internacionalni sjaj u srpsku prestonicu.
Midnight Supper
Midnight Supper je legendarni ritual gospođe Kerolajn Astor, koja je još od 19. veka okupljala društvenu elitu u Njujorku, a neretko je na tim ekskluzivnim okupljanjima prisustvovao naš slavni naučnik Nikola Tesla. Ova večera, koja je bila spektakl za odabrane, održana je u Beogradu u čast istorijske veze i kao obećanje da će hotel St. Regis biti ne samo luksuzna destinacija, već i čuvar, odnosno legat prijateljstva našeg slavnog naučnika i Džona Džejkoba Astora.
„Gospođa Kerolajn Astor, osnivačica St. Regis brenda, i naš čuveni Nikola Tesla, dele duboke korene u istoriji luksuza i inovacija“, objasnila je Agnješka Rog Skšinjaš, Vice President Marriott International grupacije za luksuzne brendove u Evropi. „Ova Midnight Supper večera je prvi korak ka obnovi tog prijateljstva i donošenju jedinstvenih St. Regis iskustava u srpsku prestonicu.“
Večera gospođe Astor
Tokom intimnog spektakla u Geozavodu, prisutni su imali priliku da dožive slavne St. Regis rituale, uključujući autentičnu miksologiju Bloody Mary koktela, koji je kreiran u St. Regis Njujorku, sabrage obred, kojim se svakodnevno u hotelu St. Regis označava prelazak dnevne u večernju atmosferu, i večeru po ugledu na trpezu i wine pairing gospođe Kerolajn Astor.
Na ovoj spektakularnoj večeri su se okupili ugledni gosti iz sveta kulture, sporta, medija i biznisa, čineći ovaj događaj izuzetno značajnim i ekskluzivnim. Dolazak prve dame Srbije, gospođe Tamare Vučić istakao je važnost i prestiž događaja, čineći ga trenutkom koji će ostati urezan kao početak nove ere u svetu hotelijerstva.
„St. Regis brend je personifikacija luksuza, izvrsnosti, usluge i konačno, izvanrednih iskustava svih onih koji mu poklone poverenje“, istakla je gospođa Skšinjaš. „Ova večera je samo mali uvid u ono što gosti mogu očekivati u hotelu St. Regis Beograd, gde će se luksuz i srpska gostoljubivost spojiti na nezaboravan način.“
Hotel St. Regis Beograd kao nova luksuzna destinacija
Ovo je prvi, inicijalni događaj kojim će hotel St. Regis, koji se uskoro otvara, doneti renesansu beogradskom kosmopolitskom renomeu. Mark de Rajter, generalni direktor, St. Regis hotela u Beogradu, istakao je: „Hotel St. Regis Beograd će biti destinacija za sve one koji traže mnogo više od luksuza; to će biti mesto gde će se stvarati nezaboravna iskustva, uspomene koje će trajati čitavog života. Nestrpljiv sam da započnemo nova prijateljstva i gradimo novu tradiciju, po uzoru na ovo što nas vezuje već više od jednog veka.
St. Regis Beograd će postati deo bogate istorije i kulture Beograda, inspirisan ljubavlju Nikole Tesle prema inovaciji i perfekciji. Ovaj luksuzni hotel donosi sa sobom nasleđe, ponosno noseći zastavu izvanrednih iskustava i usluge koja će obogatiti srpsku prestonicu i privući sve one koji traže nešto posebno.
Upravo to ističe i Pankaš Birla, potpredsednik Mariott grupacije za Jugoistočnu Evropu: „St. Regis Beograd predstavlja monumentalnu prekretnicu za Beograd i za St. Regis brend. Otvoriti vrata ovog luksuznog hotela u srcu srpske prestonice znači otvoriti vrata svetu raskoši, ugleda i vrhunskog iskustva. Beograd, sa svojom bogatom istorijom i živopisnom kulturom, prirodno je stanište za brend St. Regis, čije se vrednosti podudaraju sa srpskim duhom gostoprimstva. Ovaj hotel će biti ne samo destinacija za putnike iz celog sveta, već i mesto gde će se stvarati priče koje će se prepričavati decenijama unapred.”
Svedočanstvo inovacije
Beogradski St. Regis je i svedočanstvo inovacije, budući da je smešten u Kulu Beograd i predstavlja simbol koncepta The Glass House. Ovaj koncept u St. Regis hotelima kombinuje modernu arhitekturu, luksuzni dizajn i prirodni svet kako bi stvorio inspirativne i nezaboravne prostore za goste. Prostori često služe kao atrakcija sami po sebi i doprinose ukupnom luksuznom doživljaju boravka u St. Regis hotelima.
O brendu St. Regis
Brend St. Regis, deo Marriott International portfolija, predstavlja vrhunski luksuzni brend sa bogatom istorijom koja datira još iz 19. veka. St. Regis hoteli širom sveta su sinonim za izvanrednost, uslugu na najvišem nivou i nezaboravna iskustva. Svaki St. Regis hotel je osmišljen tako da odražava autentičnost i kulturu svog odredišta, pružajući gostima izuzetne usluge i luksuzne sadržaje.
Ukrštajući klasičnu sofisticiranost sa modernim senzibilitetom, St. Regis se posvećuje pružanju izuzetnih iskustava u preko 40 luksuznih hotela na najprestižnijim adresama širom sveta. Od otvaranja prvog St. Regis hotela u Njujorku pre više od veka, delo Džona Džejkoba Astora IV, brend se nepokolebljivo drži visokih standarda personalizovane i anticipativne usluge prema svim svojim gostima, besprekorno isporučene St. Regis Butler uslugom, koja predstavlja i lični pečat ovog brenda.
Nastao iz jedinstvenog nasleđa i oblikovan za moderne poznavaoce koji teže najboljim mogućim iskustvima, St. Regis definiše savremenu glamuroznost i sofisticiranost kao vodeći luksuzni brend u industriji hotelijerstva sa nepokolebljivom posvećenošću izvrsnosti. U sopstvenom univerzumu gde svaki trenutak postaje izvanredan, St. Regis nudi iskustvo koje oduzima dah, stvarajući nezaboravne uspomene za sva vremena.
O Marriott International
Marriott International, Inc. (NASDAQ: MAR) je vodeća hotelska kompanija sa sedištem u Bethesda, Merilend, SAD, sa više od 7.800 objekata u više od 130 zemalja i teritorija. Marriott operiše i franšizira hotele i licencira odmarališta širom sveta pod najpoznatijim brendovima u industriji. Kompanija takođe pruža usluge upravljanja hotelskim objektima pod brendom Marriott.