Početak decembra označava postepeno uvođenje prazničnog duha u našu svakodnevicu. Samim tim, već sada počinjemo da razmišljamo o tome gde smo ostavili omiljene ukrase za jelku, a na plejlistu pesama koje slušamo nekoliko puta dnevno dodajemo i All I Want For Christmas Is You. Advent kalendari koje smo kupili još pre nekoliko nedelja govore nam da je do kraja godine ostalo još samo nekoliko nedelja, a ovo je period tokom kog naši omiljeni influenseri svoj sadržaj prilagođavaju prazničnoj sezoni. Među njima se nalazi i Tamara Kalinić čiji vlogmas ne propuštamo – a evo i zašto.
Decembar ispunjen vlogovima
Iako njene vlogove pratimo tokom cele godine, pod prazničnom verzijom ove forme podrazumeva se činjenica da ćemo u 25 dana dobiti 25 različitih vlogova. To je potvrdila i Tamara Kalinić koja je na svom Instagram profilu kroz mini vlogmas trailer otkrila da će se na njenom YouTube kanalu od 1. do 25. decembra svakodnevno pojavljivati novi video zapisi. Štaviše, oni će uvek biti objavljeni u isto vreme. Odnosno, u 20 časova.
Samim tim, u sklopu naše dnevne ili večernje rutine će se naći još jedna stavka. Sa obzirom na to da su ove zanimljive video forme uglavnom nešto duže, one su idealne za gledanje tokom spremanja hrane ili šminkanja. Ipak, pojedini influenseri odlučuju da tokom decembra pored vlogova objavljuju i tematske video sadržaje. Stoga nam preostaje da saznamo šta je Tamara Kalinić spremila za kraj ove godine.
Video blog + Christmas = Vlogmas
Vlogmas se prvobitno pojavio na platformi YouTube pre više od deset godina. Vrlo brzo postao je sastavni deo sadržaja velikog broja influensera, ali i interesantan mesečni serijal za njihovu publiku. Osobe koje ih snimaju čine to kako bi približile božićni duh onima koji ih gledaju. Istovremeno, oni sa pratiocima dele momente iz svakodnevnog života, te nude različite savete.
Od šminkanja pa sve do kuvanja, gotovo svi sadržaji se tokom decembra prilagođavaju prazničnoj sezoni. Naposletku, iako se vlogmas postepeno počeo pojavljivati i drugim društvenim mrežama – kao što je TikTok – čini se da je YouTube i dalje platforma na kojoj se ovi serijali najčešće gledaju.
Foto: Instagram (@tamara)