Early 2000s are calling – a mi im se javljamo na Barbie telefon na preklop
Early 2000s are calling – a mi im se javljamo na Barbie telefon na preklop

Early 2000s are calling – a mi im se
javljamo na Barbie telefon na preklop

Barbiecore nije prošao, on je prisutniji više nego ikada. Kompanija HMD (Human mobile devices) je lansirala novi proizvod koji predstavlja savršen spoj moderne tehnologije, ali i nostalgije. U pitanju je Barbie telefon na preklop (hello 2000s) koji privlači pažnju ne samo mlađih generacija, već i onih starijih koji bi želeli da ožive duh prošlih vremena, ali uz dašak zabave.

Telefoni na preklop: Walk down the memory lane

Ako nikad niste imali flip phone u svojoj tinejdžerskoj eri, niste ni svesni kakvu ste zabavu propustili. Od dramtičnog javljanja na telefon do još dramatičnijeg spuštanja slušalice. Milenijalsi, a i oni stariji su obožavali svoje telefone na preklop. Iako na njima nije bilo aplikacija, zabava je dolazila u drugom vidu. Jedni drugima smo preko bluetooth-a ili infrared-a prebacivali slike, gifove i nešto malo muzike (koliko je memorija dozvoljavala). Svako je svoj telefon personalizovao do besvesti, uglavnom stikerima i privescima koje smo sami pravili – zamislite perlice, pufnice koje smo kidali sa tada popularnih gumica i slično. Iako su kamere bile ograničenih kapaciteta, neke od najdražih uspomena su stvarane upravo u ovom periodu.

/ @hmddevices /

Kako izgleda novi Barbie telefon?

Kao odraslo doba koje su nam crtani filmovi obećavali u detinjstvu. Kao nešto što bi likovi poput Sharpay Evans iz Srednjoškolskog mjuzikla (eng. High School Musical) ili Cher iz Otkačene plavuše ( eng. Clueless) ponosno i anapologetically nosile. Kao Barbika lično. Dolazi u power pink nijansi karakterističnoj za Barbie estetiku, a uz njega dobijate sijaset aksesoara kojim možete personalizovati vaš uređaj. Telefon dolazi u kutiji za nakit, a osim osnovne maskice dobijate još dve. Zatim, traku sa perlicama i gomilu stikera i kristala. Na spoljnjem prednjem delu se nalazi kamera, ali je i cela strana u ogledalu kako biste mogli da zabeležite uspomene sa vašim prijateljima. Telefon nema social media aplikacije i to jedna od onih strana koja za neke može biti poželjna, a za druge nedopustiva. Sama kampanje je praćena sloganom: Pošaljite svoj pametni telefon na odmor.

Iako je malo verovatno da u eri tehnologije ovakvi telefoni dobiju veću popularnost, Barbie dizajn ih svakako (bar jednom delu populacije) čini primamljivim. On predstavlja idealno rešenje (možda ne trajno) za digitalni detoks. Osim toga, ovo je jedan od onih gadget-a koji može biti pogodan za decu. Na taj način ona ostaju konektovana sa društvom, ali i zaštićena od različitih internet zamki. I na kraju dana, šta god da je vaša motivacija kada je u pitanju ovakav uređaj, ne možemo osporiti da je je dizajn cutness overload.

Na našem tržištu, telefon je dostupan u okviru ponude A1 Srbija operatera.

Učitati još
Zatvori