Distopijska serija „Black Mirror” polako postaje realnost – kroz Ray-Ban Meta pametne naočare
Italijanski brend Ray-Ban prve naočare kreirao je tridesetih godina dvadesetog veka. Od tada je prošlo dosta vremena, a ubrzani razvoj tehnologije naterao je njegov tim da istraži sve nove mogućnosti koje su se pojavile u međuvremenu. Kolaboracija Mete i kompanije EssilorLuxottica koja je vlasnik popularnog brenda sunčanih i naočara za vid još 2021. godine rezultirala je prvim pametnim naočarima. Sada, dve godine kasnije, one su dobile svoju, po mnogo čemu, unapređenu verziju – Ray-Ban Meta.
Nova kolekcija, koja sadrži preko 20 varijacija pametnih naočara, vrlo brzo pronašla je svoju ciljanu publiku. A posledično, one su postale viralne na društvenim mrežama. Pre svega, naravno, na Tik Toku.
Film it. Share it. Play it.
Ray-Ban Meta naočare prvi put su predstavljene početkom jeseni i njihova cena tada je iznosila oko 300 dolara. One su ponudile brojne pogodonosti i vrlo brzo su zbog istih dobile epitet sledeća generacija pametnih naočara. Između ostalog, ono što ih izdvaja od drugih sličnog tipa je činjenica da u sebi imaju ugrađenu Meta veštačku inteligenciju te nude poboljšani kvalitet snimka, kao i live-streaming mogućnosti. Upravo to predstavlja glavnu prednost i ono što privlači kreatore sadržaja da ih isprobaju, sa obzirom na to da im njihova upotreba olakšava deljenje svakodnevice – all hands free.
@tingting_laii look who it is @Nic Kaufmann
♬ som original - W&K
I wanna see it in motion, in 3D
Glavna ideja ovog pametnog aksesoara zasnovana je na krilatici designed for living in the moment. Dakle, naočare omogućuju da važni događaji ostanu zabeleženi i upamćeni, ali da se njihovi korisnici tokom istih ne opterećuju upotrebom telefona.
Ray-Ban Meta ima gotovo iste mogućnosti kao i pametni satovi, uz nekoliko korekcija i mnogo benefita. Na primer, zamislite samo live snimak vašeg omiljenog pevača koji vam, zahvaljujući ovoj tehnologiji, može omogućiti da na trenutak saznate kakav je osećaj stajati na bini pred više hiljada ljudi. A jedan od takvih, koji je ujedno među zaštitnim licima Ray-Ban Meta kampanje, je i kolumbijski pevač Maluma.
Foto: Instagram @rayban @raybanmeta @maluma @andriana / Tik Tok @tingting_laii