U moru interesantnih marketinških strategija modnih brendova izdvojio se i Mango. Poznata high-street etiketa do sada je lansirala brojne kolekcije koje stavljamo na listu želja, a sada nas je i iznenadila novom marketinškom strategijom. Luksuzni brend Jacquemus postavio je veliki zadatak konkurentima iz high-end ali i high-street grane kada je marketing u pitanju. Simon Porte Jacquemus jedan je od prvih koji je uveo braodcast u svoju strategiju a kasnije i takozvani relatable marketing. U svom broadcast-u Simon redovno komunicira sa ljubiteljima brenda i prezentuje im novitete. Sličnu strategiju od nedavno praktikuje i Jimmy Choo, dok Mango na ove marketinške igrice odgovara YouTube serijalom. THE MANGO BOX predstavlja novi serijal intervjua čija je prva gošća Alexa Chung.
THE MANGO BOX EP 1 • Alexa Chung
Poznati high-street brend Mango lansirao je novu marketinšku strategiju koju smo, moglo bi se reći, već videli. Glavno pitanje je da li smo prezasićeni od gotovo identičnog rebranding-a pozantih brenova? Zara je nedavno lansirala novi način kupovine koji u fokus stavlja online priručnik koji vode poznati stilisti, dok Mango donosi sličnu inovaciju uz seriju intervjua koji za cilj imaju učenje o ličnom stilu i odevanju u celosti. Oba formata u fokus stavljaju stilizovanje proizvoda uz malo drugačiji storytelling ali i pojavljivanje pozantih ličnosti. Bilo kako bilo, navikli smo da marketinška industrija neretko servira copy paste uz mali twist.
Prva gošća THE MANGO BOX YouTube serijala bila je poznata manekenka Alexa Chung. Alexa poseduje autentičan stil koji u fokus stavlja rok estetiku ukombinovanu sa vanvremenskim odevnim komadima. Sam serijal nosi ime THE MANGO BOX s obzirom na to da gosti dobijaju veliku Mango kutiju u kojoj se nalaze pitanja na koja će odgovarati tokom intervjua. Sa Alexom Mango je razgovarao o lepoti oblačenja po sopstvenom ukusu. Tokom trajanja intervjua Alexa je promenila tri odevne kombinacije koje u fokus stvaljaju neke od najvećih trenodva kao što su barn jakne, rese ali i kožne rukavice.
Odevne kombinacije koje je ponela poznata manekenka definitivno dodajemo na listu želja, a nova Mango marketinška strategija dobija zeleu zastavicu ali ne i bodove za inovaciju.
Foto: YouTube / Instagram / @mango /