Tom Holland je poznati glumac o kom se mnogo priča. Čuven je po ulozi Petera Parkera u slavnoj Spider-Man sagi. Upravo na snimanju jednog od tih filmova upoznao je Zendayu, sa kojom je već nekoliko godina u vezi. Pre samo nekoliko dana, najavljena je njegova saradnja sa rediteljem Christopherom Nolanom, čiji je film Oppenheimer na prošlogodišnjoj dodeli Oskara osvojio čak sedam nagrada. Reč je o filmu Universal Pictures studija, čiji izlazak je planiran sredinom jula 2026. godine.
Dok Tom Holland ima bogat raspored kad su glumački poduhvati u pitanju, pronašao je vremena da se posveti i novom projektu. Reč je o brendu bezalkoholnog piva, BERO, koji Tom Holland trenutno promoviše – uz pratnju devojke Zendaye, podrazumeva se. Otkrivamo sve detalje.
Tom Holland i brend BERO
Tom Holland trenutno promoviše brend bezalkoholnog piva, BERO – i u Njujorku je viđen sa devojkom Zendayom na brojnim događajima po gradu. Kako je došlo do toga da Tom kreira brend pića – i zašto baš bezalkoholnog?
Pre svega, glumac već neko vreme zagovara clean stil života. Nakon što je shvatio da mu alkohol ne prija, Tom je počeo da konzumira isključivo bezalkoholna pića, a tako je došla ideja i za brend BERO. Budući da je bio veliki ljubitelj piva – to je bio logičan izbor za Hollanda. Kako je navedeno na vebsajtu, BERO je brend nastao kao motivacija za druge da žive holističkim stilom života. To znači – nije stvar u kompromisu, već u odabiru savršenog balansa između uživanja i umerenosti. Tako BERO pivo nije zamena za obično – već novi zlatni standard.
Tom Holland svakako nije prva slavna lična koja je zaplovila u preduzetničke vode, posebno kada je reč o piću. Svoj brend pića ima glumac Ryan Reynolds, ali i Beyonce i Katy Perry. Kylie Jenner je, takođe, ne tako davno lansirala brend konzerviranih koktela, Sprinter. Dok je trenutno brend BERO dostupan samo u Americi, nadamo se da će se on uskoro pojaviti i u Evropi.
Foto: Instagram @tomholland2013 / @berobrewing)