Posteri i još svašta nešto – lokalni brend Wall Notion servira nam kreativnost, motivaciju i igru bez granica
Kad u jednu smesu stavite gram ljubavi i humora, potom u istu dodate kap motivacije i pokreta i sve to umiksate sa igrom reči, dobijate jedan kolač kreativnosti i smisla. Onaj koji u vremenu masovne prolaznosti ostaje u trenutku zaigran, zaljubljen, vredan. Jednim delom misija našeg Journala jeste da iste – kreativne, atipične i autentične ljude i sami promovišemo, dajući im vetar u krila i brzinu u nogama, a kada su ti isti oni sa prefiksom lokalno onda ovo putovanje postaje za nijansu lepše i posebnije.
Upravo epitet poseban lepimo na današnji lokalni brend Wall Notion koji nam na tanjir potrebne doze lokalnog sadržaja stavlja igru boja, reči i motivacije. Kao i y[o]u-go etiku i etiketu poletnosti, mašte i sećanja. I ljubavi. Ili u našem slučaju zaljubljenosti u Misao Zida koji posterima i još po nečemu daju malo boje i puno smisla.
When Y[O]U GO and try you will now.
Wall Notion brend stvoren je 2017. godine pod kreativnom palicom tvorca Tereze Ivanović koja je odlučila da svojim [ zasigurno ne tako ] glupim forama da život u vidu brenda kojima svoje misli, razmišljanja i motivaciju stavlja na zid. Prvo kroz igru grafičkog dizajna u vidu postera, a potom kroz druge kreativne izraze koji uključuju modu i igru. Ideja iza nastanka samog brenda jeste rušenje zida koje svi mi gradimo oko svojih uverenje, predrasuda i toksičnih navika, a Terezina misija je da nas motiviše da počnemo da radimo ono što nas radi. Ili bar da saznamo šta je to. Baš kao što je ona spoznala i sa malo hrabrosti i puno više želje svom radu dala jedan posve autentičan život. Onaj kojima danas mi, ljubitelji svih tih misli, ispisujemo svoje zidvove, ulepšavamo svakodnevne korporativne autfite i od skoro pakujemo u svoje letnje kofere. Cheers to that!
Wall Notion misli & ljudi koji snove znače..
Yugo kojima smo nekada putovali na more u sezoni 2024 postaje fokus našeg morskog ležaja, a činjenicu da nam nekad samo toliko malo fali – za uspeh, radovanje, ljubav, sreću, ostavrene snove [ nastavi niz ] uz Wall Notion sada nosimo kao podsetnik na duksu. Dok zidove svojih spavaćih soba ukrašavamo savetom – igraj. I kad muzika prestane, i kad život na trenutak postane težak – igraj. Ps. znamo da besplatne savete baš niko ne voli, ali ovog puta mi vam ih iz srca kroz Wall Notion estetiku [ i etiku ] serviramo sa željmo da zajedno rastemo. Svi mi kao ljudi, kreativci i profesionalci. Ali i svi lokalni brendovi koji na domaću scenu nose dozu drukčijeg, lepšeg, zanimljivijeg. I baš kao što je sve ove misli i želje nemoguće ostvariti bez jednog sastojka – ljudi, tako i Terezine zidne misli nisu moguće bez tog jednog, za nijansu bitnijeg – ljudi.
Ja jesam tvorac brenda, ali deo brenda su i carevi iz BSK kopirnice koji pokidaju svaki put štampu. Buba koja sašije svaki komad bolje nego što zamislim, kao i divni ljudi iz Mitex vezionice zbog kojih vez ne mrda ni na 90 stepeni u mašini. Zatim Milan i kolege iz zanatske radnje koji iseku ramove bukvalno u milimetar, ali i svi ljudi ikada koji veruju u moju ideju.
Tereza Ivanović
I dok Balaševićev ringišpil dodaje svetu malo boje i vergla kroz muziku, ovaj digitalni, Terezin na lokalno tlo donosi maštu, autentičnost i y[o]ugo pokret kroz postere, kačkete, dukseve, peškire za plažu i druge modne aksesoara i kreativne izraze. Zato smo se u iste i zaljubili na prvi pogled. I dok pravimo svoju prvu to-do septembarsku listu, na nju baš kao i ona stavljamo – sve[t]. Ovog puta i onaj koji nosi potpis lokalnog. Ali i dozu Wall Notion magije.