Individualizam, autentičnost i žene van lige – Šta se krije iza novog modnog brenda 11 out of 10?
Da lokalno nekada ume da bude sinonim za svetski, oličenje je novog domaćeg modnog brenda 11 out of 10. Pod ovim nekonvencionalnim pseudonimom krije se ljubav prema modi, ambicioznost, kreativnost, profesionalizam. Jedna žena i tim koji stoji iza nje. Miris njujorške slobode pomešan sa dahom beogradskog asfalta, sposobnost žene da bude ona koja poželi i njena strast da lokalnom tržištu donese vrednost kroz brend koji odiše samosvesnošću, individualizmom i senzualnošću spakovanu u crno muško odelo. Brend koji je jednostavno on another level.
ON ANOTHER LEVEL.
Šta se krije iza nastanka hottest new rookie in the town i koja vizija je bila vodilja osnivačici i idejnom tvorcu Andrei Marović, saznajmo sa lica mesta, odakle nam je sa prefiksom lično Andrea ispričala šta nam to novo servira brend u čijoj ličnoj karti kao mesto rođenja stoji Beograd, koliko je uticaja na kreiranje brenda imala njena profesionalna modeling karijera, kako izgleda proces stvaranja i zašto se za 11 out of 10 žene već priča po gradu da su Van [ svake ] lige.
JOURNAL 0.1 Kako je nastala ideja za stvaranje brenda 11 out of 10 i koja simbolika stoji iza njegovog nekonvencionalnog imena?
AM: Verujem da nije slučajnost da sam se posle višegodišnje modeling karijere koju sam uspešno gradila u našoj zemlji i inostranstvu upustila u polje modne industrije koje pruža neizmernu slobodu u iskazivanju ideje i kreativnosti. Kao i većina osnivača modnih linija na početku svoje karijere, sa svojim kreativnim timom koji stoji uz mene od samog nastajanja, težila sam ka plasiranju proizvoda koji nedostaju na tržištu. U samom startu moja ideja je bila da jednostavnost uparim sa autentičnim potpisom koji bi naišao na pozitivne reakcije žena koje vrednuju sebe, poznaju modu i ne ustručavaju se da okolini pokažu da su van lige.
JOURNAL 0.2 Šta je to novo što brend nudi lokalnom tržištu? Koji je DNK 11 out of 10 komada i šta on za vas lično predstavlja?
AM: Prvi deo kolekcije, od one koja će se prezentovati tokom cele tekuće godine u nekoliko sezonskih segmenata, prikazuje novu formu odela kao i nezaobilazne haljine smelog kroja. U fazi kada je modna priča bila samo ideja, vezali smo se za ciljnu grupu koja je jednim delom baš ona koja mene okružuje. Biti profesionalni model za mene znači imati svest o zdravom telu, disciplini i odricanju koje zdrav način života od devojaka iziskuje.
11 out of 10 nije svako, toga smo svesne. Dok za one koje se u našim modelima prepoznaju biće nam zadovoljstvo da im pružimo poseban osećaj vrednosti i novo modno iskustvo. Zbog toga mi je neizmerno drago da su se devojke u celokupnoj estetici prepoznale već od prvog tizera sa snimanja aktuelne kampanje i na naš prvi korak iskazale interesovanje.
JOURNAL 0.3 Kakva je tipična 11 out of 10 žena?
Upotrebila bih jedan od komplimenata koji sam čula za devojke koje su bile viđene u mojim modelima – Kao da nisu odavde . Verujem da je većim delom za to zalužna i moja prvobitna slaba informisanost o lokalnom modnom tržištu. Celu kolekciju zamišljala sam na ulicama svetskih metropola, prvenstveno. Mada priznaćemo, danas se i Beograd prilično lepo pozicionirao na modnoj mapi sveta.
11 ot of 10 žena je žena od trenutka, koja ne zna za strah i od života uzima sve i odmah. Žena koja stoji uz rame jednaka muškarcu i svoju senzualnost ističe i noseći crno odelo muškog kroja.
11 out of 10. 101
Inspiraciju crpim: Iz arhitekture.
Omiljeni komad mi je: Trodelno odelo.
U procesu stvarnja najviše volim: Trenutak kada ideja i skica postanu realizacija.
JOURNAL 0.4 Da je 11 out of 10 jedan grad, pesma, film, žena ili umetnička muza bio bi?
AM: New York. Na prvi pogled vam ledi dah i u isto vreme pruža mogućnost kakvu nećete naći nigde na svetu. Van lige.