68 identičnih blizanaca prošetalo je Gucci Twinsburg revijom na Milanskoj nedelji mode
68 identičnih blizanaca prošetalo je Gucci Twinsburg revijom na Milanskoj nedelji mode

68 identičnih blizanaca prošetalo je Gucci Twinsburg revijom na Milanskoj nedelji mode

Dve odvojene piste podeljene zidom portreta, 68 setova blizanaca i neverovatnih kreacija genijalnog kreativnog direktora modne imperije Gucci. Ovo je bio koncept Guccijeve Twinsburg revije na Milanskoj nedelji mode, kojom je Alessandro Michele istraživao ideju spajanja ljudi, decenija i kultura.

Gucci Twinsburg

Budući da je majka Alessandra Michela identična bliznakinja, ideja za reviju se rodila iskustvom kreativnog direktora u svom odrastanju. „Mojim majkama bliznakinjama, koje su mogle da shvate život samo uz prisustvo jedne druge“, kreativni direktor modne kuće Gucci posvetio je objavu na instagramu objašnjavajući inspiraciju za ovu reviju.

Ova revija igra se sa idejom prinude koju pojedinac oseća da, bez obzira da li genetski duplikati žive jedan pored drugog ili ne, osećaju deo tog vezivnog tkiva koje definiše njihovu zajedničku stvorenu sudbinu. Nakon što su prošetali dve odvojene piste (čega publika nije bila svesna) 68 parova modela blizanaca spojilo se za ruke sa svojim bratom ili sestrom za finale Twinsburg revije.

Kao magijom, odeća se duplira. Izgleda da gube svoj status singularnosti. Efekat je otuđujući i dvosmislen. Skoro rascep u ideji identiteta, a zatim i otkrovenje: ista odeća emanira različite kvalitete na naizgled identičnim telima. Moda, na kraju krajeva, živi od serijskih umnožavanja koja ne ometaju najistinskiji izraz svake moguće individualnosti.“ – Alessandro Michele

U pravom Alessandro Michele stilu, 68 izgleda kolekcije nije bilo potrebno duplirati da bi ostavilo uticaj. Striktno krojenje, holivudski glamur i sjaj crvenog tepiha, izgled seoskog jorgana i plišani gremlini bili su samo neki od prisutnih motiva.

©gucci
©gucci
©gucci
©gucci
©gucci
©gucci
©gucci
©gucci
©gucci
©gucci

Seeing double… again

U svetu mode ponekad iste ideje nepredviđeno inspirišu različite dizajenere, i isto tako se neplanirano manifestuju na njihovim modnim pistama. Ovo je bio slučaj sa milanskim modnim brendom Sunnei koji je takođe svoju reviju na Milan fashion week-u realizovao uz ideju korišćenja samo modela blizanaca, samo nekoliko sati nakon Gucci Twinsburg revije.

Kreativni duo osnivača modne kuće Sunnei, Loris Messina i Simone Rizzo, objašnajvaju kako je na konceptu provedeno više meseci rada, a da je ispravan izbor modela blizanaca bio „prava noćna mora“. Najverovatnije zbog toga što je skoro svaki blizanac u industriji već imao prebukiran raspored, rekli bismo.

Međutim, iako je ideja bila veoma slična, sami koncepti revija bili su potpuno različiti. Palazzina Sunnei, sveže otvoreno sedište brenda koje je sada postalo srce svih aktivnosti, pretvoreno je u neku vrstu bele kutije gde se sama revija odigrala. Sedeći među publikom, jedan od blizanaca izlazi iz grupe ljude i silazi na pistu obučen u svojoj odeći, gde ga na izlasku kroz bela rotirajuća vrata na kraju sobe zamenjuje drugi blizanac obučen u Sunneijevoj prolećnoj kolekciji.

Sunnei S23
Sunnei S23
Sunnei S23
Sunnei S23
Sunnei S23
Sunnei S23

Foto: IMAX, © Gucci

Učitati još
Zatvori