Jimin, član sada već nezvanično rastavljenog boy benda iz Južne Koreje – BTS, novo je zaštitno lice francuske modne kuće Dior. Izvođač će tako postati globalni ambasador, zahvaljujući ogromnom uspehu koji je zaradio upravo članstvom u pomenutoj grupi, jednoj od najvećih senzacija ne samo kpop žanra, već muzike uopšte.
Dior je već uveo mnoge azijske zvezde na svoja vrata u svetu ženske mode. Jisoo, članica ženske grupe BLACKPINK, već neko vreme zaštitno je lice ženskih kampanja ove kuće. I drugi veliki brendovi potpisuju sponzorstva sa izvođačima iz Južne Koreje, oslanjajući se na njihov ogroman globalni uspeh. Saint Laurent već neko vreme sarađuje sa Rosé, članicom pomenute grupe. Jennie Kim, takođe deo tog sastava, jedno je od lica iz sveta muzike koje predstavlja Chanel.
Do sada je u mnogim Dior kampanjama prednjačio ništa manje popularan Robert Pattinson, koji ostaje jedan od vodećih predstavnika.
Kim Jones, kreativni direktor ove modne kuće, prethodno je već poznavao korejski boy band. Za potrebe svetske turneje Love Yourself: Speak Yourself, 2019. godine dizajnirao je koncertni garderober svih članova.
[Twitter Trend]
— Jimin Global | MUSE (@JiminGlobal) January 16, 2023
'DIOR GLOBAL AMBASSADOR JIMIN' ranks no. 1 on the Worldwide trends after the announcement of Dior making Jimin their newest ambassador🔥 pic.twitter.com/lXufu7KdIl
Kako to obično biva kada su kpop senzacije u pitanju, fanovi reaguju gotovo istovremeno po objavljivanju vesti. Tako je informacija da će Jimin biti novo zaštitno lice francuske modne kuće već dospela do prvog mesta na Twitter trending listi.