She’s an icon and she’s the moment: Kako je Amina Muaddi postala „it“ girl – i „it“ brend cipela
She’s an icon and she’s the moment: Kako je Amina Muaddi postala „it“ girl – i „it“ brend cipela

She’s an icon and she’s the moment: Kako je Amina Muaddi postala „it“ girl – i „it“ brend cipela

Kada je Wendy Williams izgovorila čuveno „she’s an icon, she’s a legend and she is the moment“, govorila je o Lil’ Kim. Ovog puta, mi se koristimo njenim rečima kako bismo otvorili poglavlje o Amini Mauddi. Dizajnerka je već godinama prisutna na modnoj sceni, a njen istoimeni brend nedavno je premašio cifru od 55 miliona dolara u zaradi. Stoga, verujemo da bi se (čak) i kontroverzna Wendy složila – Amina Mauddi is the moment.

A mi znamo i kako je u tome uspela.

Beyonce i Riri samo su poslednje u nizu velikih zvezda na čijim su nogama zasijali prepoznatljivi Amina Muaddi dragulji. Međutim, i pre nego su njih dve prošetale holivudskim trotoarima, Amina je provela deceniju kreirajući modele ženskih cipela, od kojih su mnogi sada nadaleko prepoznatljivi. Manolo Blahnik walked, so Amina Muaddi could run – u svojim Rosie modelima, koji su nesumnjivo emblem čitavog brenda.

Po završenom školovanju na prestižnom institutu u Milanu, Amina je provela nekoliko godina kao asistentkinja, a onda i ko-osnivačica jednog brenda cipela. Ubrzo je, međutim, utrla sopstveni modni put, osnivajući brend pod ličnim imenom. Od tada je prošlo tek pet godina, a jordansko-rumunska dizajnerka uspela je da izgradi milionski brend, koji danas broji desetine kolekcija i prepoznatljive svetlucave modele štikli.

What’s her secret?

Dobar marketing? Jedinstven dizajn? Razuman odnos cene i kvaliteta? Uspeh Amine Muaddi pre bi bio rezultat uspešnog implementiranja svakog od pomenutih faktora, pre nego veliko dostignuće u jednom od njih. Amina Muaddi, brend, i Amina Muaddi, dizajnerka, objedinjeni su jednim Instagram profilom. Na taj način, imidž kreatorke postaje neodvojiv (doslovno, ali i konceptualno) od onoga što predstavlja okosnicu brenda. Iako su Beyonce, Bella Hadid i Riri nesumnjivo zaslužne za vizibilitet koji brend dobija, on pre svega počiva na komunikaciji koju Amina ostvaruje sa svojim milionskim pratilaštvom na društvenim mrežama.

Osim toga, kreirajući bezvremene modele cipala koji, ipak, odgovaraju zahtevima aktuelnim trendova, Amina Muaddi uspostavila je jednačinu uspeha koja počiva na ova dva činioca. Luksuzni dizajn koji ipak, ne košta čitavo bogatstvo, može biti još jedan od razloga zbog kojih svi žele – i svi noseAmina Muaddi cipele.

Foto Instagram (@aminamuaddi)

Učitati još
Zatvori