Modni brendovi danas, za razliku od funkcionisanja tržišta pre samo desetak godina, imaju mogućnost da maksimalno koriste moć društvenih mreža. Njujorški brend Orseund Iris je slavu stekao upravo zahvaljujući socijalnim mrežama, kako su ga na istim promovisala lica kao što su Kylie Jenner i Emily Ratajkowski.
Primarna stvar kod svakog modnog brenda je da nam pruži, pre svega, dobar dizajn, kroj i miks materijala koje koristi za svoje komade pa tek onda sve ostalo. Pod sve ostalo mislimo na (dobar) marketing, pažljiv odabir javnih ličnosti sa kojima sarađuje i last but not least izgled izložbenog prostora u modnom svetu poznatijeg kao showroom.
Welcome to the Orseund Iris world
Dizajnerka Lana Johnsom vlasnica je Orseund Iris brenda, čiji se showroom nalazi u Bruklinu. Zamišljen kao cozy girly industrial loft ovaj izložbeni prostor je ostvarenje naših enterijerskih snova i mesto gde želimo ne samo da probamo garderobu već i da se, po mogućstvu, uselimo.
Business oriented mind uvek zna da se ne prodaje samo određeni proizvod, već ceo paket koji uz njega ide. Estetika je ljudima danas jako važna, kako se svi trudimo da naša okolina u svakom momentu izgleda instagramično. Naravno, to ne znači da ćemo sav novac i trud uložiti u prostor a pružiti potrošačima osrednji proizvod ali – lep i estetičan showroom samo je bonus na već dobru kolekciju i celebrity approved brend.
Mesto gde se dešava magija
U ovom izložbenom prostoru možete videti garderobu brenda uživo, ali i učestvovati u poznatim i svima omiljenim sample sales događajima. Uz svaki kupljeni artikal dobijate Orseund Iris pink vreću za pakovanje stvari (we want one) i tako postajete član jedne estetične online komune. Ovo je takođe primer pametnog poslovanja u doba digitalnih medija i objašnjava celu brand experience filozofiju usmerenu na samog kupca. Watch and learn, girls.
Foto: Instagram / @orseundiris / @carlaginola/ @jenlynes