Journal predicts: Campillo (The Pack) – brend koji će osvojiti srce modne industrije
Journal predicts: Campillo (The Pack) – brend koji će osvojiti srce modne industrije

Journal predicts: Campillo (The Pack) – brend koji će osvojiti srce modne industrije

Neminovno je da u modnoj industriji kao takvoj, postoje mnogobrojne klasifikacije kreatora. Od specijalizovanih haute couture modnih kuća, streetwear-a, high-end brendova, masovne proizvodnje high street-a do samog epicentra modne industrije. U ovom epicentru, nalaze se modne kuće za koje svi mi znamo. Brendovi koji izlažu na svakoj prestižnoj Nedelji mode, prezentuju i do šest kolekcija godišnje i one kuće čiji svaki sledeći korak željno isčekujemo. U ovaj ikonični krug, veoma je teško ući.

S velikom potrebom za novim mladim brendovima i nekoj vrsti osveženja u ovoj posh industriji, često dolazi do doze neprihvaćenosti. Međutim kreativnim pristupom, inovativnošću i kontinuitetom u svom radu, možda je i moguće dospeti do ovih giganta i na neko (možda i duže) vreme im praviti društvo.

Oštrim galopom, jedan mladi dizajner zaputio se od Meksika do samog epicentra modne industrije. Uz Journalov prediction, ova modna kuća će vrlo brzo postati deo famoznog kruga. Predstavljamo vam – Campillo (The Pack) brend koji će (na duge staze) osvojiti srce modne industrije.

/THE PRIZE ITSELF/

Pre svega, moramo pomenuti na koga se naš meksički miljenik oslonio na ovom dugačkom putu. Njegov pomagač bio je čuveni LVMH i još čuveniji LVMH Prize.

Već jedanaestu godinu za redom, poznata modna korporacija jednom godišnje dodeljuje LVMH Prize. Ova nagrada namenjena je novim, mladim i inovativnim kreatorima u čijem se radu vidi veliki potencijal. Ključna komponenta ovog takmičenja jeste – kreativnost. Na kreatorima je da njihov dizajn bude najkreativniji i nešto što do sada nije viđeno, dok LVMH ovaj trud nagrađuje novčanom nagradom od 400 000€. Od preko 2500 kandidata, dolazimo do top dvadeset finalista.

Naš prediction je i ovog puta vodio reč, s obzirom da se Campillo (The pack) istakao kao jedan od favorita u top dvadeset kategoriji. Uz podršku LVMH-a ne sumnjamo da će se za front row revija ovog brenda tražiti mesto više.

/MEXICO MAKES THE MUSE/

Patricio Campillo, kreator i osnivač našeg novog modnog miljenika, oduvek je isticao da se ključna inspiracija njegovog stvaralaštva krila duboko unutar meksičkih korena. Sami početci ovog brenda zapravo su bili inspirisani tradicionalnom meksičkom nošnjom i Charro odelom koje je s kolena na koleno prenešeno od strane njegovog dede. Charro odelo, postalo je baza svakog dizajna meksičkog brenda. Na ovaj način Patricio uspeo je da predoči istoriju, korene i tradiciju u sadašnje vreme, a ako nas pitate i u buduće. Kao svoju muzu, Campillo zastupa meksičke tradicionalne tehnike dizajna, prirodne materijale i muškost viđenu kroz njegovu ličnu prizmu. On kreira odeću dostupnu svima, izbegavajući polnu kategorizaciju.

/Campillo (The pack)/

Ustanovili smo da iza ovog kreativnog brenda stoji jasna i glasna poruka, praćena dugoročnom tradicijom. Uz sam smisao i svrhu ove modne kuće, koji je i više nego očaravajuć, ona se izdvaja po svom marljivom principu poslovanja.

Fokus samog dizajna nalazi se unutar održivih materijala, dobrih po nas a i naše okruženje. Svojim cenama, brend je odlučio da ne pogoršava, već ekonomski lošu situaciju, i da koliko god može finansijski bude pristupačan svojim kupcima. Glavni cilj svog postojanja, meksička modna kuća vidi u kulturološkom i modnom uticaju, dok plastična visokoprofitabila poslovanja ostavlja po strani.

Željno isčekujemo svaki sledeći korak ovog modnog meksičkog blaga, te nas interesuje, koji je to prvi komad ovog brenda koji će se naći na samom vrhu vaše wishlist-e?

Foto: Instagram / @campillo_official

Učitati još
Zatvori