Money makes the world go round, a da bi zaradili novac moramo nešto i da prodamo. U ovom slučaju donji veš, i/ili još jedne loafersice, i to ne bilo koje već iconic Gucci model koji datira iz davne 1953. godine.
Brend Skims i modna kuća Gucci otkrivaju nam svoja nova promo lica i moramo priznati – good job guys.
Cardi B x Skims
“Everybody’s wearing Skims, are you?”, rečenica je kojom nam se poznata reperka obraća na kraju kratkog promo videa za brend iza kojeg stoji Kim Kardashian. Veš i loungewear koji nose etiketu proslavljenog brenda Skims hvale svi odreda, a kada kažemo svi ne mislimo isključivo na paid promotion kontent. Poznata fotografkinja i naš forever style crush, Katarina Sharon, pre par dana je na svom storiju pohvalila veš ovog brenda, a ako je pratite od ranije znate da ona ima veoma visoke standarde kada su odevni komadi u pitanju.
Nakon Nelly Furtado i Kim Cattrall, Cardi B je takođe (u ovom promo talasu) prihvatila da bude zaštitno lice brenda Skims, a marketing tim koji bira brend ambasadore iz godine u godinu radi svoj posao besprekorno. BRB, otišli smo da vidimo koliko košta shipping za Srbiju.
Paul Mescal x Gucci
Izgleda da nominacija za Oskara u paketu donosi i ekskluzivnu svetsku kampanju, bar je to slučaj kada su u pitanju Austin Butler i Paul Mescal.
Nakon viralne kampanje u kojoj Kendall Jenner i Bad Bunny kasne na avion, obučeni od glave do pete u Gucci, Sabato De Sarno vadi drugog džokera iz rukava. Irski glumac Paul Mescal, povodom 70 godina postojanja kultne Gucci Horsebit loafersice, vraća heritage u fokus.
U ulozi modela snašao se i više nego dobro, a na jednoj od fotografija nosi vrlo zanimljiv stajling – plave bokserice + svetlobež trenč. Internet poslednjih 18 sati ne prestaje da priča o ovom setu fotografija, a mi se priklanjamo trendu.