Carlos Alcaraz u novoj Louis Vuitton kampanji
Carlos Alcaraz u novoj Louis Vuitton kampanji

Carlos Alcaraz u novoj Louis
Vuitton kampanji

Mladi španski teniski virtuoz se ne dokazuje samo na šljaci, već nam je pokazao da ima istančan modni ukus. Naime, Carlos Alcaraz je debitovao u svojoj prvoj Louis Vuitton kampanji – LV Men’s Nev Formal Collection, posvećenoj savremenom repu. Time je postao najnoviji ambasador ove legendarne francuske modne kuće.

U prethodnom periodu svedočili smo da se svet mode i sporta dosta preplitao. Roger Federer, zajedno sa Jonathanom Andersonom, kreirao je kolekciju za japanski streetwear brend Uniqlo. Takođe, desilo se ono što je samo mogla ova luskuzna francuska kuća da uradi –  Louis Vuitton je spojio dva najveća fudbalska rivala Christiana Ronalda i Lionela Messi-a u modnoj kampanji. Sada nas je LV ponovo iznenadio, izabravši ovogodišnjeg pobednika Vimbldona kao ambasadora svoje modne kuće.

Estetika Hotel de Maisons-a

Modna kuća Louis Vuitton je kao i uvek, i ovog puta je održala standard koji je odavno postavila. Novu kampanju je snimio Dan Jackson u Hotel de Maisons, a mi smo njenom estetikom oduševljeni. Vila iz 18. veka nalazi se na ulici Rue de l’Universite u Parizu i mesto gde je pokojni Karl Lagerfeld zvao dom više od 30 godina. Hotel de Maisons je postavio kulise za ovu kampanju, pružajući eklektičnu mešavinu arhitektonskih elemenata. Luksuzni dekor, od klasičnih drvenih nameštaja do modernih minimalističkih detalja, stvorio je harmonično okruženje koje podupire spoj različitih svetova – sportske energije Carlosa Alcaraza i raskoši Louis Vuitton stila.

Kolekcija koju nosi Alcaraz je iz prve kolekcije Pharrel-a Williams-a, muškog umetničkog direktora kuće. Podsetimo, Pharrell Williams je izabran za naslednika modnog vizionara Virgila Abloha. Njegova prva kolekcija je predstavljena u junu na Nedelji muške mode u Parizu. Alcaraz je odmah pokazao oduševljenje  zbog saradnje sa Williamsom, nazvavši ga ikononom. A na njegovo pitanje – Da li postoji nešto što Williams ne može da uradi? Mi kažemo ne!

Kako vidimo, ova kampanja nam pokazuje da moda nije samo stvar odeće koju nosimo, već i o pričama koje izražavamo. Opet su se sportska strast i modni stil spojili u istinski inspirativnom spektru. A ako je suduti po prethodnim kampanjama, Journal modni radar predviđa da će naredni period definitivno biti obeležen u znaku saradnje između mode i sporta.

Foto: Instagram

Učitati još
Zatvori