Nesporno je da serija Euphoria privlači jako veliku pažnju na ceo svoj cast a većina njenih aktera dobila je svojih pet minuta slave i u svetu mode. Pored kreatorke serije i glavne glumice Zendaya-e najviše pažnje privukla je Sydney Sweeney poznatija kao Cassie. Dugo se nije pojavila glumica platinaste kose i belog tena koja koketira izmedju girl next door estetike i standardne holivudske lepote a to su velike modne i beauty kuće prepoznale i rešile maksimalno da iskoriste.
Kada na sve to dodamo činjenicu da popularna Cassie u svom privatnom životu voli da popravlja kola i menja delove i čak ima tik tok nalog posvećen samo tome onda dobijamo izlazak iz klišea i okvira celebrity profila i javnosti jako zanimljivu ličnost a neki od modnih brendova su čak uzeli to kao inspiraciju za svoju novu kampanju.
MIU MIU
Sydney od početka godine nagoveštava veliku saradnju sa brendom Miu Miu a nedavno je otkriveno da je ona zaštitno lice kampanje za novu Miu Wander torbu. U januaru ove godine na crvenom tepihu povodom premijere druge sezone serije Euphoria glumica se pojavila u iconic autfitu ove modne kuće a dva meseca kasnije nosila je kristalnu haljinu istog brenda na Vanity Fair žurci povodom dodele Oskara. Nakon otkrivanja kampanje Miu Wander bag pojavila se na dodeli MTV Movies nagrada u Y2K inspirisanom autfitu sa potpisom Miuccia Prade koja je kreativna direktorka brenda. Jedno je sigurno – Miu Miu kreativni tim nju vidi u suknjama niskog struka, kristalima i bling kombinacijama. Sydney jako dobro nosi Miu Miu komade tako da za ovu saradnju možemo reći da je match made in heaven.
TORY BURCH
Ova saradnja imala je svoj tizer u toku božićnih praznika prošle godine kada su uradjene fotografije za poznati magazin Dazed a na kojima je glumica bila obučena od glave do pete u Tory Burch komade. Zatim, na Met gali smo je videli kao pratilju istoimene dizajnerke u beloj custom made haljini ove modne kuće. Konačno, početkom ovog meseca izbačena je i zvanična kampanja o kojoj se dosta priča. Naime, marketing tim brenda je iskorstio popularnost tik tok naloga na kojem Sydney menja delove na kolima i iskoristio to kao inspiraciju. Video prati glumicu kako se vozi kroz pustinju i u jednom momentu joj staje auto. Naravno, ona izlazi i kreće da ga popravlja a u prvom planu su nam garderoba i obuća sa potpisom ove modne kuće.
ARMANI BEAUTY
Ljudi iz sveta marketinga tvrde da su saradnje sa beauty kućama mnogo isplativije od onih modnih a da kada model ili celebrity ubode kampanju za parfem da je to jackpot. Sydney još uvek nije cover face nijednog beauty brenda ali je svakako njihov ambasador. Armani beauty pikirao je glumicu još prošle godine kada su krenuli sa humanitarnim kontentom u saradnji sa Unicefom radi očuvanja čiste vode za piće. Zatim je šminker Armani beauty-ja spremao glumicu za Met Galu koristeći isključivo njihove proizvode za njen beauty look. Najnovija vest na njenom instagramu je slika sa parfemom MY WAY u prvom planu. Iako je i dalje samo partner i ambasador, nadamo se velikoj beuaty kampanji na jesen!
JACQUEMUS x NIKE
S obzirom na to da je vezana ugovorom za dva jaka modna brenda i da se u tim situacijama ne dozvoljavaju paralelne saradnje do isteka istih poprilično su nas iznenadile slike na kojima je Sydney model za dugo iščekivanu saradnju Jacquemus x Nike. Zvezda Euforije pozirala je na motoru noseći komade iz najpoželjnije kolekcije sezone a cela kampanja snimljena je na Havajima.
Definitivno nije smela da podeli to na svojim društvenim mrežama iz već navedenih razloga ali to je samo dokaz da su je jako želeli za promo lice uprkos tome što čitav sadržaj ide samo na njihov kontent. Ko zna, možda je neka veća saradnja uveliko u pregovorima!
Foto: Profimedia, instagram