Možda ne pratite pasionirano modu kao mi, ali sigurno ste čuli za Jacquemus. Ova modna kuća je za relativno kratko vreme pronašla put do svojih poklonika i kupaca, a dobar i agresivan marketing je nešto na čemu počiva filozofija samog brenda. Sjajno osmišljene revije, kampanje koje koketiraju sa pop kulturom i na kraju dana koliko toliko affordable proizvodi – sve su ovo stavke koje su Jacquemus pozicionirale visoko na trenutnoj globalnoj modnoj lestvici.
Modna kuća ovog leta u fokus stavlja crvenu boju, dok su trešnje lajtmotiv cele nove kolekcije.
Strastveno Jacquemus leto
Nakon poslednje ‘Le Chouchou’ revije koja se održala u Versaju, francuski dizajner je u fokus stavio crvenu. Na reviji smo imali crveni tepih i aksesoare a kampanje su nastavile da komuniciraju u tom koloru.
Trešnje su bile glavni motiv kada je aksesoar u pitanju, te smo imali ogrlice i minđuše koje slave oblik ovog voća. Cipele i torbe su takođe, možda prvi put od kada brend postoji, pravljene u krv crvenoj boji. Passionate summer it is.
Les Glaces Jacquemus
Kao šlag na ovu crvenu tortu stiže ice cream truck u istoj boji – naravno u obliku postojeće Jacquemus torbe. Kako je, uz pomoć 3D rendera, pre par meseci slična kampanja okupirala naše društvene mreže (gde su Jacquemus torbe bile u svojstvu autobusa i tramvaja), shodno letnjoj sezoni stigao nam je prodavac sladoleda na točkovima. U crvenoj boji.
Foto: Instagram