Dobro došli u rubriku fashion news – danas vam donosimo spisak ključnih modnih saradnji o kojima se najviše govorilo u proteklih nedelju dana.
Martine Rose x Tommy Jeans
Jedna od najpoželjnijih dizajnerki o kojoj smo već govorili u nekoliko navrata kreirala je Martine Rose x Tommy Jeans kapsul kolekciju koja broji 35 komada redizajniranih kultnih modela američkog brenda. Ironičnog tona, preppy estetike i oversiezd krojeva kolekcija predstavlja ultimativnu streetstyle ideologiju devedesetih godina. Martine Rose je na odličan način predstavila američku subkulturu u kampanji koja ističe marginalizovane zajednice jednog socijteta.
doublet x Marc Jacobs
Divljeg duha, lepršave pojave i jednakih sklonosti ka podsticanju različitosti kolekcija, kao i sama kampanja doublet x Marc Jacobs predstavlja idiličnu simbiozu dva ideološki bliska modna brenda. Komadi poput dukseva, majica i torbi izrađeni su od upcycled elemenata i ručno oblikovanih detalja. Kolekcija sa prepoznatljivim pečatom genijalnog Masayuki Ino dostupna je za kupovinu.
Stüssy & Dries Van Noten
Svojevrsne ulične filozofije dizajniranja casual odeće Stussy kreirao je kolekciju u saradnji sa istaknutim belgijskim dizajernom Dries Van Notenom u čijoj kampanji glavnu ulogu tumači Flea, osnivač i basista Red Hot Chilli Peppersa. Kolekcija integriše laganu kalifornijsku filozofiju kreiranja i električni pristup motivima člana Antverpenske šestorke. Asortiman je ispunjen bogatim koloritom, camp majicama, farmerkama sa štampom i svetlucavim blejzerima i komplet pantalonama.