Da li Hailey Bieber može da oživi brend Fila?
Da li Hailey Bieber može da oživi brend Fila?

Da li Hailey Bieber može da
oživi brend Fila?

Od kada smo juče videli da je postala zaštitno lice Fila brenda, pitamo se: Da li Hailey Bieber može da oživi jedan kultni brend? Influens marketing je danas glavno oružje svih velikih firmi, a svi se sećamo kada je Puma pre par godina angažovala Kylie Jenner kako bi svoj brend vratila u mainstream vode. Sada su to ljudi iz Fila marketing sektora odlučili da urade sa Hailey.

Hailey Bieber x Fila

Naše predvidjanje je da je Hailey dovoljno jako ime, i da može da doprinese brendu kao što je Fila da dopre do mladjih generacija. Naime, FILA je bila jako popularna krajem devedesetih u okviru hip hop kulture, a njihove stvari je svakodnevno nosio i 2pac. S vremenom, na mainstream tržištu su najviše opstali Nike i adidas, koji se smatraju za dva najveća konkurenta u okviru sportswear kulture. Nešto kao Coca cola i Pepsi. Samo što je Nike – Coca cola. If you get it.

Brendovi kao što su Fila, Puma i Champion su ostali dosta nerazvijeni po pitanju imidža i samog asortimana. Zato nas i ne čudi što danas traže načine da se približe Z generaciji koja je otelotvorenje hypebeast kulture. Fila kroz ovu kampanju komunicira Iconic, efortless style, a upravo je to ono što opisuje svakodnevne autfite Hailey Bieber. U kampanji se pojavljuju i slušalice za vokmen, čime se cilja na retrokulturu koja doživljava svoj comeback. Muške bokserice, vintage font i takozvani vest bez rukava komadi su za koje nam Hailey tvrdi da su opet in. Nama se ova ideja kao i saradnja dopadaju, i smatramo da će imati efekta na mlade širom sveta.

 

Fila
Hailey x Fila
Fila
Hailey Bieber x Fila
Fila
Hailey Bieber x Fila

Foto: Instagram

Učitati još
Zatvori