Od kada smo juče videli da je postala zaštitno lice Fila brenda, pitamo se: Da li Hailey Bieber može da oživi jedan kultni brend? Influens marketing je danas glavno oružje svih velikih firmi, a svi se sećamo kada je Puma pre par godina angažovala Kylie Jenner kako bi svoj brend vratila u mainstream vode. Sada su to ljudi iz Fila marketing sektora odlučili da urade sa Hailey.
Hailey Bieber x Fila
Naše predvidjanje je da je Hailey dovoljno jako ime, i da može da doprinese brendu kao što je Fila da dopre do mladjih generacija. Naime, FILA je bila jako popularna krajem devedesetih u okviru hip hop kulture, a njihove stvari je svakodnevno nosio i 2pac. S vremenom, na mainstream tržištu su najviše opstali Nike i adidas, koji se smatraju za dva najveća konkurenta u okviru sportswear kulture. Nešto kao Coca cola i Pepsi. Samo što je Nike – Coca cola. If you get it.
Brendovi kao što su Fila, Puma i Champion su ostali dosta nerazvijeni po pitanju imidža i samog asortimana. Zato nas i ne čudi što danas traže načine da se približe Z generaciji koja je otelotvorenje hypebeast kulture. Fila kroz ovu kampanju komunicira Iconic, efortless style, a upravo je to ono što opisuje svakodnevne autfite Hailey Bieber. U kampanji se pojavljuju i slušalice za vokmen, čime se cilja na retrokulturu koja doživljava svoj comeback. Muške bokserice, vintage font i takozvani vest bez rukava komadi su za koje nam Hailey tvrdi da su opet in. Nama se ova ideja kao i saradnja dopadaju, i smatramo da će imati efekta na mlade širom sveta.
Foto: Instagram