Predstavljamo vam novi lokalni brend Hanna Balu i donosimo prve slike kolekcije She Walks in Beauty
Predstavljamo vam novi lokalni brend Hanna Balu i donosimo prve slike kolekcije She Walks in Beauty

Predstavljamo vam novi lokalni brend Hanna Balu i donosimo prve slike kolekcije She Walks in Beauty

Danas, za sve ljubitelje mode i lokalnog sadržaja, donosimo nešto sasvim drugačije. Samo za čitaoce Journala predstavljamo novi domaći brend pod imenom Hanna Balu i neobičnu priču koja stoji iza njegovog nastanka u razgovoru sa osnivačicom i dizajnerkom Snežanom Babarogić.

Modni obožavaoci spremite se, za kraj ove nedelje otvaramo vrata i uplovljavamo u autentični, maštovit i fashionalbe svet Hanna Balu.

H a n n a  B a l u.

Nežan a jak, eleganten a moderan, izazovan a sveden. U potpunosti drugačiji i jedinstven – brend Hanna Balu poseduje sve karakteristike koje u teoriji možda ne idu zajedno, ali se u praksi medjusobno savršeno nadovezuju i komplementuju čineći ženu odvažnom, slobodnom i hrabrom. Sa željom da akcentuje upravo snagu jedne žene, prateći je u aktivnostima tokom celog dana, Snežana i njen tim želeli su da ovim brendom donesu novitet na našem tržištu koji pored svoje užasno estetične, razgirane i nekonvenconalne prirode odiše funkcionalnošću, izrazitim kvalitetom i preciznom izradom.

Bez želje da budemo pretenciozni verujemo da je Hanna Balu jedan od onih brendova koji će za kratko vreme osvojiti srca modnih znalaca i jedinstvnih i autentičnih žena regiona. Razlog leži u tome što je ovaj brend rezultat rada tima u čijem je DNK pored ogormne ljubavi prema modi utkana pre svega ljubav prema životu, ženama i osećaju slobode.

Zato je ekipa Journala odlučila da sedne sa Snežanom kako bi nam otkrila koja priča stoji iza nastanka njenog brenda, odakle potiče inspiracija za novu kolekciju – She Walks in Beauty i da iz prve ruke saznamo ko su i kakve Hanna Balu žene.

 

/ / JOURNAL 0.1 Kako je nastao modni brend Hanna Balu i koja ideja i priča stoji iza njegovog nastanka?

SB: Hanna Balu, modni brend je nastao iz čiste ljubavi prema modi. Imala sam želju da nosim komade koje sam zamislila, ali ih nikako nisam pronalazila u drugim brendovima. Onda sam rešila da ostvarim svoj san i počnem da radim kreativan posao kao što je ovaj, što me je dodatno osnažilo kroz moje teške životne trenutke. Volela bih da se i žene koje nose moje modele osete isto kao i ja – rasterećeno slobodno, motivisano i posebno.

/ / JOURNAL 0.2 Šta je to novo što nam donosite na tržište, po čemu je Hanna Balu prepoznatljiva i koji je DNK vašeg brenda?

SB: Hanna Balu donosi novi nivo kvaliteta izrade samih modela i materijala. Ceo tim izuzetno je fokusiran na detalje, zbog čega je i sama obrada materijala zaista na visokom nivou. Naš brend je definitivno prepoznatljiv po opuštenoj formi i krojevima koji prate kretanje. Uvek polazimo od klasičnih krojeva i formi, potom takve krojeve usavršavamo i kasnije kroz proces i eksperimentisanje ti klasični modeli dobijaju totalno novu i drugačiju dimenziju.

Hanna Balu modele možete lako da prepoznate po resama, faltama i opuštenim siluetama koje naglašavaju pokret.

 

 / / JOURNAL 0.3 Recite nam nešto više o kolekciji? Kako se zove i odakle dolazi inspiracija za njeno stvaranje? 

SB: Nova kolekcija deli naziv sa pesmom George Byron-aShe Walks In Beauty. Kolekcija je inspirisana isticanjem ženske slobode i individualnosti. Želela sam da istražujem klasične modele i stvorim odeću sa modernim, slobodnim duhom. Cilj mi je bio da napravim modele koje možete da ponesete u svim prilikama, a da se u isto vreme osećate prijatno dok nosite odeću koja ističe vašu individualnost.

/ / JOURNAL 0.4 Kreativni deo kampanje bio je poveren devojkama iz VIS À VIS agencije. Kako je protekao snimajući dan i kako se vama kao idejnom tvorcu dopada kampanja i vizuelni identitet nove kolekcije?

SB: Snimanje sa devojkama iz VIS À VIS agencije bilo je nestvarno. Većina devojaka sa seta upravo i jesu žene koje nose naše modele, zbog čega smo od samog početka dobili predivne ideje i razumevanje. Imala sam puno poverenje u njih i one su to opravdale. Upravo zato što i same jesu Hanna Balu žene, kampanja savršeno predstavlja viziju brenda.

Ovom prilikom u ime celog Hanna Balu tima, kao i u moje lično ime, želim da se zahvalim Jeleni i VIS À VIS na divnoj saradnji, razumevanju i prelepom kreativnom procesu. Naši ciljevi i vizije su iste, zbog čega je i sama saradnja bila nestvarno jednostavna i laka.

/ / JOURNAL 0.5 Kada stvarate nove modele na šta / ili koga /prvo pomislite i ako postoji mogućnost da izdvojite jedan od vaših omiljenih modela iz nove kolekcije koji bi to bio?

SB:  Teško je izdvojiti jedan omiljeni model, jer iza svakog komada stoji totalno drugačiji proces i svaki je poseban na svoj način.

 

Kada sa svojim timom stvaram komade polazimo od nas samih i naših potreba. Uvek prvo razmišljam o ženskom kretanju i načinu na koji žena provodi dan. Nakon toga proces stvaranja je veoma zabavan, kreativan i ceo tim uživa u samom procesu.

 

/ / JOURNAL 0.6 Kakva je Hanna Balu žena?

SB: Hanna Balu je odvažna i slobodna žena, sa istančanim osećajem za detalje i individualnost. Ona je jednostavna, hrabra i moderna žena.

// Tim kampanje She Walks in Beauty //

creative direction: Jelena Milovanović / VIS À VIS /

art direction & photo: Jelena Mitić / VIS À VIS /

models: Aleksandra Bojović i Marija Rakulj

makeup: Ena Jović

hair: Dimitrije Vokić i Miloš Lalović

Učitati još
Zatvori