Kada postojeći brend želi da proširi bazu kupaca, ili dodatno poradi na svom imidžu, praksa je da angažuje celebrity ličnost za potencijalnu modnu kolaboraciju. Zara je to nedavno uradila sa Kaiom Gerber, Frankies Bikinis letos sa Gigi Hadid, a ove nedelje na pomolu imamo dve nove modne kolaboracije.
Prva nam je logična, a povezuje dva dugogodišnja saradnika – modnu kuću Gucci i Harry Styles-a. Druga je jednako zanimljiva, a napravile su je brend Frame i supermodel devedesetih Claudia Schiffer.
Modne Kolaboracije
Kao što smo rekli, modne kolaboracije se rade iz više razloga. Nekada, ukoliko nekom novijem brendu treba vizibilitet – onda marketing predlaže saradnju sa nekim ko je trenutno svetski vrlo aktuelan. Ukoliko, sa druge strane, izvesni brend ili modna kuća imaju sjajnu prodaju, onda su ove saradnje dobre za imidž.
Pored kolaboracija sa javnim ličnostima, rade se i kolaboracije dva brenda, ili brenda i nekog establiranog imena koje nije nužno iz sveta mode. Tako smo nedavno pisali baš o saradnji brenda Frame i hotela Ritz Paris.
Modna industrija se razvija iz dana u dan, u igri je mnogo novca, i svaki vid kolaboracije se uvek isplativ za obe strane. I materijalno, ali i imidžno, ukoliko su ove strane kompatibilne i povezuje ih sličan brend identitet. Ovu nedelju obeležile su dve sjajne saradnje, a u nastavku saznajte i koje.
Harry Styles x Gucci
Love Affair izmedju modne kuće Gucci i jednog od trenutno najpopularnijih pop izvodjača traje već neko vreme. Harry Styles poznat je po ekscentričnom stilskom izrazu, i modu shvata kao svoje igralište gde on vodi pravila igre. Gucci, sa druge strane, poslednjih godina dosta eksperimentiše kroz kolekcije, i spada u top 10 modnih brendova na svetu, ako gledamo aktuelnost na tržištu. Stavljanje ova dva imena u korelaciju je jedna sasvim logična i organska stvar.
Gucci HAHAHA kolekcija prvi put je prezentovana u junu, da bi sada osvanula i zvanična kampanja u vidu fotografija. Navodno, HAHAHA su inicijali Harry-ja i Alessandra, kreativnog direktora ove modne kuće. Ova saradnja spaja kreativni duh pevača i samog brenda, a fotografije je radio Mark Borthwick. Kolekcija je posledica prijateljstva i sjajne dugogodišnje saradnje, a njena svrha je kreativna sloboda utkana u ceo proces izrade ovih komada.
Claudia Schiffer x Frame
Već smo pisali o američkom brendu Frame, a sada imamo novi povod – kolaboraciju sa supermodelom devedesetih. Claudia Schiffer već je saradjivala sa brendom Frame, 2020. godine, u okviru Unicef kampanje vezane za njen pedeseti rodjendan. Iz kreative brenda su rekli da je ona godinama ultimativna Frame muza i inspiracija, kao i da se nebrojeno puta našla na njihovim moodboardovima.
Ovog puta, kolaboracija se zasniva na jeans modelu koji ima široke nogavice, koji je svoju inspiraciju dobio iz funky osamdesetih. Takodje, u kolekciji se može naći i kvalitetan knitwear, koji manekenka privatno ne skida. Ona je bila jako involvirana u sam proces dizajna, i želela je da se za njeno ime vežu komadi koji najbolje opisuju njen lični stil. Kao rezultat toga, dobili smo Claudia Schiffer x Frame timeless komade, idealne za jesen.
Foto: Instagram