Istureno odeljenje modne kuće Marc Jacobs – Heaven by Marc Jacobs donosi ono najfinije iz sveta pop kulture i referentnih stilova devedesetih i dvehiljaditih. Iako je Marc Jacobs sam po sebi jedan od uticajnijih svetskih brendova koji nastoji da očuva svoju tradiciju mračne filozofije i edgy estetike, Heaven još dublje zalazi u tematiku, te novom Heaven by Kiko Kostadinov kolaboracijom iziskuje pomalo zaboravljenu grunge-y2k simbiozu.
Kako je već proglašen kraj hypebeast manije i utvrđen eksponencijalni rast stilskog izražaja dvehiljaditih, Heaven x Kiko Kostadinov kolekcija podsetila nas je da početkom milenijuma nismo nosili samo nizak struk i kratke suknjice, već je to ujedno bila era potpunog anarhičnog i nimalo osmišljenog oblačenja. Stoga, pitanje nad pitanjima jeste: Koliko smo spremni da zapustimo monohromatske autfite i uplivamo u eksperimentalne vode slabo koordinišućih boja i neusaglašenog nakita?
Lice Heaven by Kiko Kostadinov kampanje je upravo Gabbriette (ne Amelia Gray iako, kolokvijalno rečeno, neodoljivo podsećaju jedna na drugu) koja je već mesecima na našem radaru, te smo u nekoliko navrata procenjivali da će postati jedno od prepoznatljivijih lica industrije. Bilo kako bilo, Gabbriette svojim izgledom predstavlja nostalgično oličenje perioda tankih obrva i iscrtanih usana.
Kreativna direkcija Heaven x Kiko Kostadinov kampanje zapala je genijalnoj Sharni Osborne, koja je fotografisala neke od ultimativnih kampanja najpoželjnijih brendova današnjice – poput praznične Diesel kampanje. Takođe, idejne tvorkinje ove kolaboracije su Ava Nirui, mozak Heaven by Marc Jacobs operacije, i sestre Laura i Deanna Fanning koje stoje iz Kiko Kostadinov ženske linije odeće.
Photo credit. Instagram (@heavn)