Francuski brend osnovan 2010. godine, Izipizi, na našem tržištu več okuplja zavidan broj velikih fanova. I to sa jednim velikim razlogom – kvalitet. Njihovi specifično dizajnirani modeli sunčanih naočara i naočara za zaštitu od plavog svetla čine ovaj brend prepoznatljivim kako na domaćem, tako i na inostranom tržištu.
Brend Izipizi dobio je nedavno i svoje prvo mono-brend prodajno mesto u tržnom centru Galerija. Tim povodom okupili su veliki broj prijatelja i saradnika na jednom mestu. Međutim ono najvažnije bili su novi modeli iz kolekcije Daydream. Jedan od modela već je postao novi član u našoj kolekciji sunčanih naočara.
Šta znamo o kolekciji Daydream
Lagane, udobne, fleksibilne, prilagodljive svakom obliku lica, sa potpunom zaštitom od UV zračenja sigurno će opravdati i ove sezone svoj prepoznatljiv kvalitet. Očarale su ih nijanse poput pastelno ljubičaste (Violet Dawn), nijansa sive, tačnije boja slonovače (Glossy Ivory) ali i aromatičnog karanfilića (Spicy Clove). Za one hrabrije tu je nova nijansa umirujuće zelene (Quiet Green) i nebo plave (Misty Blue). Sve ove nijanse čine savršen Daydream kako i nosi naziv nove kolekcije. Ultimativne nijanse i upečatljivi oblici čine ih izborom No. 1 kada je reč o urbanoj kulturi, te ne čudi što ih viđamo na svim „gradskim facama“.
Pored sunčanih naočara nova kolekcija nudi i screen modele sa zaštitom od plave svetlosti. Sjajna završnica, oble konture i glatki prelazi boja dostupni su i za najmlađe članove porodice.
Usklađen dizajn i funkcionalnost
Izipizi brend poseduje tradiciju dugu skoro trinaest godina. Njegovi osnivači, tri prijatelja iz detinjstva, Charles Brun, Quentin Couturier i Xavier Aguera, zajedno sa timom koji danas broji više od 100 ljudi, kontinuirano rade na širenju brenda i inovacijama. Sve ovo još jedna je potvrda kvaliteta ovog francuskog brenda.
Svaka nova kolekcija iz godine u godinu krije neki novi napredak na polju funkcionalnosti ili kvaliteta. Daydream, definitivno je kolekcija koja odstupa svojim prefinjenim nijansama ali i unapređenim dizajnom i kvalitetom materijala.
Pored novootvorenog prodajnog mesta u TC Galerija, brend je prisutan širom zemlje, a u Srbiji se trenutno se može pronaći kao deo asortimana u optikama, multibrend i dečijim radnjama u Beogradu, Novom Sadu, Kragujevcu i Nišu.
Foto: Instagram; Nikola Rudić