Za leto 2022. IZIPIZI nam je pripremio “veliko” iznenađenje. Poznati pariški brend koji nas već dvanaest godina uveseljava savršeno dizajniranim i pristupačnim naočarama za sve i za svaki trenutak života, nudi novi osvrt na dva kultna oblika sa svojom prvom linijom Oversize.
IZIPIZI Oversized
Kolekcija je predstavljena, gde drugde nego na mestu na koje se bez sunčanih naočara ne dolazi, uvek osunčanoj kultnoj splitskoj Vidilici. Predstavljanje nisu propustile splitske ljubiteljke brenda IZIPIZI poput Lucije i Ane Zaninović, Anamarije i Antonia Asanovića, Fani Čapalije, Katarine Smolić, Barbare Kurtović, Nede Makjanić Kunić i Marije Čamber.
Sunčane naočare iz nove prolećne kolekcije igraju na XL kartu, a Izipizijevi dizajneri poigrali su se sa geometrijskim oblicima, kako bi vas odveli u sasvim novu dimenziju. Naočare dolaze u dva unisex modela, model #M i #N kao oversized verzije sadašnjih modela #D, odnosno #E.
Modeli dinamičnog panto mekanog oblika i elegantnog trapeza, dostupni su u čak šest boja: Black, Yellow Honey, Light Tortoise, Tortoise, Night Blue i Green.
Održivost kao cilj
Kolekcija je izrađena od materijala iz bioloških izvora, sastoji se od 45% ricinusovog ulja, što ih čini kako otpornim tako i održivim. Ovaj izbor u skladu je sa ciljevima koje IZIPIZI želi da ostvari do kraja 2023., pa je ovo i svojevrsna uvertira u postizanju tog cilja: smanjenje emisije ugljen-dioksida za 50% u 3 godine, cilj koji se može postići ponudom od najmanje 30% novih modela od eko-održivih materijala.
Sve navedeno, kao i početni rezultati detaljno su opisani u izveštaju o emisiji ugljen-dioksida, koje brend svake godine objavljuje na svojoj web stranici. Iza brenda stoji snažan i ujedinjen tim, željan zajedničkog napredovanja prema boljem svetu, sa predanošću smanjenju uticaja svoje organizacije na okolinu, optimizaciji kvalitete materijala, jačanju društvenog delovanja, zadržavajući pristupačnost koja ga je učinila jedinstvenim na tržištu.
Foto: John Pavlish