Mislimo da je korektno da u novembru već pričamo o prazničnoj groznici, jer nije da nam nije blizu. Svetski brendovi već uveliko komuniciraju festive sezonu, a promotivne materijale su spremali mesecima unazad.
Nakon Chanel beauty kolekcije, H&M upečatljivih modnih komada, stigla nam je i praznična kampanja za Coach sa Jennifer Lopez u glavnoj ulozi.
Nakon dugogodišnje saradnje sa američkim brendom Guess, Jennifer Lopez ostala je u modnim vodama i postala zaštitno lice brenda Coach. Nakon par editorijalnih kampanja koje su u radili zajedno, na red je došla praznična sezona.
Video, u kojem se pored Jennifer pojavljuju Chan-young Yoon i Zoey Deutch, prenosi sam atmosferu euforije pred praznike. Dobro raspoloženje, pakovanje i otpakivanje poklona, gomila Coach aksesoara i – trambolina.
Jennifer je obučena u classic american style koledž jaknu, a ceo video izgleda kao visokobudžetni američki božićni film. Uživajte u zarazno dobrom raspoloženju i energiji koje odišu ovom kampanjom, i spremite se za još ovakvog sadržaja jer – širimo pozitivnu energiju.
Foto: Instagram