Danas obrćemo još jedan krug i palimo naš spotlight. Ovog puta svetlost pada na tri modna brenda koji se po svom vizuelnom identitetu i estetici razlikuju, ali ono što ih spaja jeste pojam seksepil. Kako izgleda seksepil u DNK hypebeast brendova saznajte u nastavku.
0.1 KOLLY
Balletcore haljine, pregršt crop-topova i estetika ranih 2000-tih redizajnirana u y2k estetiku, brend Kolly has it all. Da trend karneri su se vratili / a mi ne znamo šta da mislimo o tome / nije zaobišla ni hypebeast pravac, slučaj je upravo ovog brenda. Pored karnera Kolly zavodi i rainbow slim fit modelima, asimetričnim krojevima i i bold feminine feminističkim topovima. Nostalgičan i futurističan, ovaj mladi brend, pored effortless n sexy vajba, servira i y2k modu koja je pristupačna i hot as hell Kolly.
0.2 RUVE
Ako ste mislil da trikotaži nije mesto u hypebeast krvnim zrncima dozvolite da vas demantujemo i predstavimo vam brend Ruve. Kreativna Ruve laboratorija redefiniše pojam ženstvenosti kreiranjem autentičnih komada čija je misija upravo oslobađanje tela i prikazivanje njegove originalne lepote. Estetika posvećena zavodljivim formama i oslobađanjem unutrašnje snage i energije tera nas na razmišljanje da žene danas u jednom odevnom outfitu mogu istovremeno biti seksepilne, nežne, fearless i nikako overunder dressed.
0.3 DOMINNICO
Znate da volimo hypebeast jednačine, međutim u slučaju Dominnico vraćamo se u prve razrede osnovne škole gde je 1+1=2, odnosno pojam seksepil + hypebeast = Dominnico. Osnovan u Barseloni 2016. godine, predvođen kreativnom palicom Domingo Rodrigez Lazara, Dominnico karakteriše minucioznost izrade šablona, istraživanje novih tkanina i materijala i futuristička vizija mode sa pogledom na noć i šou.
Premda nismo Rosalía, naš prvi odabir kada želimo da unesemo night, young n sexy atmosferu u svoj garderober pada na ovaj brend, jer gde je asimetrija, leather, micro skirts, waist chains, tu je definitivno i Journal y2k ekipa. Samo ovog puta u novim Dominnico metalic kaubojkama.