Pisali smo o dolasku novog kreativnog direktora u modnu kuću Burberry, a kako se bliži 20. februar i njegova prva kolekcija za britanskog giganta dobili smo još jedan novitet. Naime, kroz novu modnu kampanju, koja je uvod u stvaralaštvo mladog dizajnera za Burberry, dobili smo i novi logo.
Ekskluzivni logo je otkriven u promotivnom videu koji prati novu kampanju, u kojoj se našao i britanski reper Skepta koji je dugogodišnji prijatelj kuće.
Sudeći po onomo što smo do sad imali prilike da vidimo, Burberry zadržava osnove na kojima je izgradio svoj DNA. U kampanji možemo videti klasik trench u nude boji koji je verovatno i dalje #1 bestseller, a novi promotivni materijal komunicira apsolutno sve generacije.
Novi logo za novi početak
Kako novi logo simbolizuje novi početak i novu modnu eru, radujemo se da vidimo u kom će (čini nam se manje konvencionalnom) pravcu krenuti jedna od najstarijih britanskih modnih kuća. Ono što nas takodje zanima je i lista zvanica koju će Daniel odabrati za njegovu prvu reviju, jer će to dosta uticati na pozicioniranje samog brenda.
Još 2 nedelje i imaćemo odgovore na sva ova pitanja, mada znamo da nas ovaj modni genijalac sigurno neće razočarati. Fingers crossed.
Foto: Instagram