Mondottica Group, svetski lider u dizajnu, proizvodnji i distribuciji dioptrijskih okvira i sunčanih naočara, predstavila se domaćem tržištu ekskluzivnim događajem za partnere, modne znalce i medije u sofisticiranoj atmosferi Muse Event House vile.
Najpoznatiji brendovi naočara poput Scotch & Soda, Vivienne Westwood, Christian Lacroix, Ted Baker, Pepe Jeans, od sada su dostupni i u Beogradu, pravo sa ulica Njujorka, Londona, Pariza i Amsterdama.
Nije li ovo momenat u kom svoje omiljene okvire i modele odmah pokušavate da pronađete? Da, izgleda da smo dobili novo omiljeno mesto za kupovinu naočara.
Posebnu pažnju beogradske publike privukao je brend Scotch & Soda
Nalazeći inspiraciju u Amsterdamu, rodnom gradu Scotch & Soda brenda, nova kolekcija je zasnovana na nepresušnoj radosti i optimizmu kultnih cvetnih motiva povezanih sa Holandijom. Okrećući se ka prirodi kao večitoj inspiraciji, nova kolekcija Scotch & Soda je oda novim počecima i večnoj ljubavi. Briga o detaljima, ostavlja dovoljno prostora svakome ko ponese neki od njihovih modela, da u njih utisne sopstvenu ličnost – rekao je o ovom brendu Artem Yukhnovskiy, CEO Mondottica, Srbija.
Specijalni gost Beograda bio je gospodin Tony Pessok, CEO Mondottica grupe, koji je ovom prilikom došao iz Londona. Predstavio je najnovije trendove za 2024, kroz portfolio svetski poznatih premium brendova. Neki od njih su čak i nas, velike ljubitelje modnih trendova, uspeli da iznenade svojom autentičnošću.
Kao ekskluzivni zastupnik širokog spektra vrhunskih modnih brendova poput: Anna Sui, Cath Kidston, Christian Lacroix, Hackett London, Joules, Karen Millen, Maje, Pepe Jeans, Sandro, Scotch & Soda, Ted Baker, United Colors of Benetton i Vivienne Westwood nalazimo put do najrazličitijih kupaca kojima je zajedničko jedno, briga o svom zdravlju i autentičan stil koji pleni – ističe Pessok.
Dodao je i da će za ovu i predstojeću sezonu dominirati tri trenda – oversize okviri, raznovrsnost boja i geometrijski oblici.
Mondottica brend u fokus stavlja zdravlje i održivost
Mondottica koncept slavi negovanje individualnog stila, lični pečat i otvorenost ka svetskoj modnoj sceni. Obraća se profesionalcima izgrađenog ličnog stila, nudeći im kvalitet i udobnost, ali i mlađim kreativcima – hrabrim i otvorenim za modni eksperiment
kombinovanjem elegancije, savremenog stila, retro elemenata i ekscentričnosti kolekcija sa pozornice svetskih metropola.
Mondottica dizajnirane naočare nalaze se u preko 80 zemalja i predstavništvima u Londonu, Parizu, Milanu, Barseloni, Tokiju, Hong Kong-u, Delhiju, Njujorku, Sidneju, a od sada i u Beogradu.
Fokus na zdravlje i održivost – U današnje vreme, korišćenje najkvalitetnijih stakala i naočara nije luksuz, već istinska potreba.
Vreme koje provodimo pred ekranom iz godine u godinu se nažalost povećava. Pored rada na kompjuteru u kancelariji, koji je u proseku šest sati, od ekrana se ne odvajamo i u večenjim časovima. Time dolazimo i do 10 sati “druženja” sa ekranom, među urbanom populacijom.
Zdravlje naših očiju nikada nije bilo pred većim izazovom. A mi smo tu da ponudimo najbolje rešenje za savremene probleme čoveka koji živi u eri digitalizacije, istakao je Pessok.
Pored dizajna i sofisticirane izrade, u suštini brenda Mondottica je održivi razvoj i korišćenje obnovljivih materijala poput Acetat renew. Tu se naročito izdvaja brend Vivienne Westwood koji kompanija zastupa, a koji je prvi u potpunosti održiv brend. Cela Vivienne Westwood kolekcija sačinjena je od reciklirajućih materijala, a ne samo jedna linija.
Montottica postavlja Beograd kao hot spot destinaciju u globalnoj modnoj industriji. Kao jedini globalni proizvođač u industriji optičarskih proizvoda otvara vrata kupcima u Srbiji, bez ikakvih posrednika.