Italijanska modna kuća Miu Miu skoro nas je obradovala mini tennis club event-om u Sen Tropeu, a sada je na red došlo predstavljanje kolekcije za jesen/zimu ’22. Estetika brenda kontinuirano nastavlja da prati isti templejt započet prolećnom kampanjom: odeća sa niskim strukom, kao i up & coming poznata lica koja su već donekle afirmisana u svetu filma,televizije i mode.
Talas estetike dvehiljaditih, sa kojim je Miu Miu napravio dizajnerski crossover prošle sezone, doživeo je stravično dobar feedback. Brend je novom kampanjom ujedinio individualnosti svojih promo lica, i predstavio seriju mini videa po nazivom: Character study.
Devojke koje predstavljaju snagu nežnosti nove Miu Miu kampanje
Kao zaštitno lice, drugu sezonu zaredom, vratila se Sydney Sweeney koja već više od pola godine sjajno promoviše estetiku brenda. Glumica je skoro objavila da je nominovana za dve Emmy nagrade ove godine. Od novih lica tu je britanska glumica Emma Corrin. Nju smo imali priliku da vidimo kao mladu Lady Di u Netflix ostvarenju The Crowne. Ona se takodje našla na naslovnoj strani aktuelnog broja američkog izdanja magazina Vogue.
Kao treća, ujedno i najmladja glumica i zvezda Fall/Winter ’22 kampanje našla se petnaestogodišnjakinja Demi Singleton. Ona je u filmu King Richard igrala ulogu mlade Serene Williams, a kritika ima jako lepe prognoze za njenu karijeru. Ženskoj snazi u samoj kampanji doprinela je i poznata manekenka, a od skoro i spisateljica, Emily Ratajkowski. Poznata je kao veliki borac za ljudska prava i jednakost, a njena knjiga My Body objavljena je krajem 2021. godine.
Šminka i frizura su dosta svedene, a sami autfiti flertuju izmedju sezonskih barijera. Kampanju je fotografisao Tyrone Lebon, za art direkciju zadužena je Lina Kutsovskaya. Stilista kampanje bila je Lotta Volkova.
Foto: Profimedia ; Instagram.com