Kako znamo da se bliži kraj besomučne praznične euforije? Tako što Pamela Anderson u novoj Jacquemus kampanji objasni Deda Mrazu da više nije dobrodošao. Od samog nastanka francuski brend luksuzne odeće zna kako da, uslovno rečeno, sruši internet netradicionalnim oglašavanjem na društvenim mrežama i zanemarivanjem svih odavno uspostavljenih kodeska modnog marketinga, počevši od prikazivanja kolakcije van ustaljenog redosleda, pa sve do ukidanja božićne euforije na dan Božića.
Obučena od glave do pete u belo, manifestujući visoke temperature i takozvani letnji spektar neutralnih boja, Pamela Anderson buntovnički iznosi jelku na ulicu proglašavajući kraj praznične euforije jasnom replikom – Christmas is over, Santa. Nova Jacquemus kampanja predstavlja ultimativnu alternativu predvljidljivih modnih reklama u kojim ne postoji ništa drugo do pukoga smenjivanja aktuelnih proizvoda uslovljenih smenom godišnjih doba.
Jedna od najseksipilnijih žena na svetu, Pamela Anderson, u antiprazničnoj Jacquemus kampanji nosi komade iz onoga što bi trebalo da bude ss23 kolekcija, koju smo nedavno imali prilike da vidimo na pisti nedaleko od Pariza. Takođe, upravo u ikoničnoj beloj haljini sa ekscentričnim belim šeširom Pamela se pojavila u prvim redovima Le Raphia revije kao gost iznenađenja.
Pamela Anderson se u ponovo našla u medijskom fokusu nakon najavljenog dokumentarnog filma i svojevrsnog ljubavnog pisma sebi pod nazivom Pamela, A Love Story u kojem će biti prikazani nikada pre objavljeni snimci, arhivski intervjui, kao i njeni zapisi.
Photo credit. Instagram (@jacquemus)