Nakon što je Business of Fashion pre samo nekoliko meseci objavio svoje predikcije i u trku za kreativnog direktora (direktorke) muške linije francuskog brenda Louis Vuitton uvrstio dizajnere Martine Rose, Grace Wales Bonner i Telfara Clemensa, danas nas je, rekli bismo na iznenađenje kako industrije, tako i modnih entuzijasta, dočekala vest da je svojevrsni muzički genije i jedan od najuticajnijih producenata današnjice, Pharrell Williams, izabran za naslednika ultimativnog modnog vizionara Virgila Abloha. Njegova prva kolekcija biće predstavljena u junu na Nedelji muške mode u Parizu.
Podsećamo, modna kuća Louis Vuitton više od godinu dana bila je u potrazi za novim kreativnim direktorom muške odeće koji će biti dostojan naslednik preminulog dizajnara.
Uticaj Pharrell-a unutar modne industrije uveliko je utemeljen. Pre samo nekoliko meseci našao se na listi od samo sedam dizajnera koji su dobili mogućnost da rekreiraju kultnu Moncler Maya puffer jaknu uoči proslave 70. godišnjice milanske modne kuće osnovane u Francuskoj, a pored toga, Pharrell Williams osnivač je čak dva streetwear brenda –Billionaire Boys Club i Ice Cream.
U njegovom takozvanom ne-muzičkom portfoliju nalaze se i saradnje sa sportskim gigantnom adidas i brendom luksuznih aksesoara Tiffany & Co. Takođe, talentovani producent i modna kuća Louis Vuitton – they go way back.
Pharrell x Louis Vuitton
Naime, Pharrell je 2004. godine ostvario saradnju sa francuskim brendom i trenutnim kreativnim direktorom modne kuće Kenzo, Nigo-om, radeći na kolekciji sunčanih naočara pod nazivom Millionaire. Četiri godine kasnije, saradnja je obnovljena i Pharrell je ovoga puta zajedno sa tadašnjom konsultantkinjom za LV liniju nakita i jednom od najuticajnijih ‘iza scene’ žena unutar modne industrije, Camille Miceli, dizajnirao Blason kolekciju koja je uključivala seriju dijamantskog prstenja i narukvica.
Direktor i predsedavajući modne kuće LV, Pietro Beccari, u zvaničnom saopštenju poželeo je dobrodošlicu Pharrell-u prisećajući se uspešnih kolaboracija iz 2004. i 2008. godine. Takođe, Baccari je naglasio da će upravo njegova neprikosnovena vizija odvesti Louis Vuitton ka novom i uzbudljivom poglavlju.