Ljubavna afera izmedju Billie Eilish i italijanske modne kuće Gucci traje već neko vreme. Billie je poznata po head to toe autfitima ovog brenda, koje je nosila na razne A list manifestacije. Sada je možemo videti u nešto drugačijem feminine izdanju, za novu Gucci eyewear kampanju. Kroz film ona se paralelno vozi u pink i plavom oldtajmeru, gde na kraju zaključujemo da je ona zapravo sama svoj love interest.
Radnja reklame odvija se u čuvenom LA LA land-u, dok se Billie u dnevnoj i večernjoj varijanti vozi kroz Hollywood Hills. Kako imamo dva odvojena oldtajmera, pink i plavi, tako imamo i dva modela Gucci naočara koja se provlače kroz ceo video. Jedne su crne, pomalo futurističke naočare sa zlatnim detaljima dok su druge, roze, potpuni retro model.
Moguće da nam Gucci na ovaj način metaforički pokazuje dve strane ličnosti jedne od najpopularnijih muzičkih zvezda današnjice. Jednu nežnu i ženstvenu, i drugu tough girl stranu. Kao i jednu modernu i savremenu, i drugu classic, never goes out of style stranu.
Modna kuća Gucci i njen kreativni direktor Alessandro Michelle vrlo vode računa sa kim povezuju čuveni Gucci DNA. Jako su izbirljivi kada su u pitanju kolaboracije, kao i zvanice koje pozivaju na svoje revije. Njihov stalni saradnik i pravi brend ambasador je i Harry Styles, koji je na Filmskom festivalu u Veneciji nosio Gucci u svim svojim pojavljivanjima – od aerodroma pa sve do crvenog tepiha.
Foto: Profimedia; Instagram