Bilo smo ubeđeni da već uveliko ponovo živimo Y2K eru, ali izgleda da je sve do sada bio samo lagani warm up. Nakon nove Marc Jacobs kampanje koja nas je vratila direktno u dvehiljadite, trenutna social media kampanja za Prada moon bag je mini modni vremeplov koji nas, takođe, vraća u vreme motorola telefona na preklop.
Kampanja koja je atakovala društvene mreže jasno komunicira period dvehiljaditih, dok su devojke koje su dobile ovaj zadatak savršeno odgovorile na isti. Vokmeni, stari telefoni na preklop, gameboy? Sve su ovo detalji koji treba da nas vrate u neko, za nas možda ipak bolje vreme, dok digitalna era nije u potpunosti preuzela dominaciju nad našim životima.
Prada moon bag je, kao i Marc Jacobs Stam model, zapravo doživeo svoj re-edition. Izgleda da je ovih dana to naj safe varijanta, vraćanje bestseller modelima iz prošlosti.
Prada moon bag re-edition
Carla Ginola, Chloe Lecareux, Lori Harvey, Jihoon Kim i Melanie Kieback su endorsovale ovu kampanju na svojim social media kanalıma, a mi smo danima sklapali kockice i došli do finalnog odgovora – Prada moon bag ima svoj re-edition.
Ovo je još jedan marketinški primer kako jasno, i za veoma kratko vreme možete da doprete svojom vizijom do krajnjeg korisnika. Iako se čini kao da smo bombardovani informacijama sa svih strana, kao i da se gušimo od previše kontenta, ova kampanja vrlo jasno i precizno komunicira ono zbog čega je i započeta. Prada je odradila odličan posao, a mi želimo moon bag i jednu kartu za dvehiljadite.
Foto: Instagram