PWF je završen, a mi smo danima pod utiskom zasigurno najjače Nedelje mode ove sezone. Pored mnoštva revija i streetstyle trendova o kojima smo pisali, na red su došle i vesti o uspehu lokalnog brenda Budoar Atelier koji je, drugu godinu zaredom, svoje modele predstavio u okviru showroom-a u Parizu.
Budoar x Pariz
Ženstvenost sa beogradskih ulica Budoar Atelier preneo je na ulice Pariza, gde je sa ponosom prikazao modele iz nove SS23 kolekcije koja nosi naziv BOMBER. Kreativni tim brenda odabrao je da uradi promociju kolekcije na malo drugačiji način, u okviru organizovanog showroom-a i to u vreme trajanja PFW. Ovo je vreme kada su mnogi buyer-i iz celog sveta upravo u Parizu, gde dolaze da biraju aktuelne, takozvane cary-over kolekcije za razne multibrand radnje ili različite modne retail formate.
Budoar Atelier je jedan od retkih brendova sa naših prostora koji posluje u mnogim zemljama van naših granica, i to veoma uspešno. U toku Nedelje mode, jednim od najboljih streetstyle look-ova po izboru američkog izdanja magazina L’Officiel proglašen je onaj koji nosi potpis upravo ovog brenda.
Takodje, ove godine u Kanu, jedna od najuticajnijih žena u modnoj industriji i CEO brenda Chopard na crvenom tepihu nosila je Budoar Atelier, što je samom brendu otvorilo mnoga vrata ove sezone na Nedelji mode u Parizu.
Utisci i planovi za budućnost
Budoar Atelier tim je ekskluzivno za Journal preneo još uvek sveže utiske sa nedavno završene Nedelje mode u Parizu:
„Izabrati adekvatan i estetici brenda kompatibilan showroom za prezentaciju je u suštini najvažnije. Bitno je da birate pored kojih establiranih brendova ćete izlagati svoju kolekciju, kao i koji buyer-i dolaze na tu adresu. Uvek gledamo da na najbolji mogući način prikažemo kulturu, estetiku i kvalitet našeg brenda, zbog kojih nas naši klijenti podržavaju već 2.5 godine. Takodje, tokom nedelje mode, kroz izlaganje u showroom-u stičete poznanstva sa ostalim dizajnerima iz celog sveta. Sa njima možete podeliti iskustva, ili pokrenuti zajedničke projekte što je svima zanimljivo i od posebnog značaja budući da svi dolazimo iz različitih zemalja. Na ovaj način istražujemo i diferencijaciju tržišta, jer nam iz nekih drugih zemalja buyer-i potražuju komade koji kod nas nisu nužno bestselleri. Učimo šta koje tržište najviše potražuje, i verujte nam – tu nikad nema pravila.“
Uskoro noviteti ekskluzivno na Journalu
Ove godine, pored Srbije, Saudijske Arabije i gradova kao što su Pariz, Dubai i Istanbul – Budoar Atelier širi svoje poslovanje na tri nova tržišta, a njihove kreacije ćete uskoro moći da kupite i u Rusiji.
„Svakako smo zahvalni što imamo priliku da širimo naš brend van granica naše zemlje, i nadamo se da ćemo kroz par godina ostvariti svoje ciljeve. Jedan od njih je da Budoar Atelier blejzere, košulje i haljine budete u mogućnosti da nadjete u mnogim modnim concept store-ovima širom sveta. Jako smo srećni i ponosni kako se brend razvija iz godine u godinu, s obzirom da ćemo u decembru proslaviti naš 3. rodjendan“.
Ovim (za sada) završavamo razgovor sa Budoar Atelier timom, koji nam u veoma bliskoj budućnosti priprema još jedno iznenadjenje. O čemu je reč, saznaćete uskoro ekskluzivno na Journalu.
Do tada, donosimo vam fotke koje predstavljaju SS23 kolekciju BOMBER.
Au Revoir.
FOTO: Budoar Atelier