Ipanema brend veruje da sloboda može i treba da se oseti od glave do pete. Filozofija brenda se bazira na tome da imate slobodu da izaberete put kojim želite da idete kroz život. I da na tom putu, naravno, ima sunca koje vas prati. Ovaj brend naglašava da je raznolikost bitna dok podržava žene da budu glavne protagonistkinje svojih životnih priča. Ipanema brend se adaptira uz različite lifestyle identitete i komunicira kroz modu, muziku, umetnost i dobar duh. Sam brend je globalno prisutan od 2001. godine, inspiriše i pušta da bude inspirisan trendovima sa sve 4 strane sveta.
Kako nosimo Ipanemu?
S obzirom da se Ipanema savršeno uklapa u svaki lifestyle, bez obzira čime se bavite i koji stil volite, tako voli i da komunicira. Na teritoriji Srbije, brend je izabrao tri devojke koje savršeno oslikavaju svoj lični stil noseći Ipanema japanke. Make up artist Vida Todorović, profesionalna plesačica Unja Green i fitness i lifestyle model Sara Madi ovogodišnje su brend ambasadorke brenda. One ovu obuću nose svakodnevno, na plaži, u šetnji kroz grad, kao i dok avanturistički obilaze divlje predele obale mora. Ipanema se savršeno uklapa u svaki deo njihovog dana, puštajući ih da budu ono što jesu i prateći ih u ostvarenju njihove bucket liste.
Sara
Unja
Vida
Foto: Ipanema PR