Dizajner Mihano Momosa ima jedan od najautentičnijih vizuelnih identiteta na Balkanu, a svoj put gradio je strpljivo, temeljno i jako precizno. Kada je ustalio svoju viziju krenuo je polako da širi asortiman proizvoda, pa je nakon aksesoara i bridal kolekcija na red došao i underwear program.
Mbody je kombinacija reči Momosa i body, koja izgovorom asocira na englesku reč embody – što u bukvalnom prevodu znači otelotvoriti.
U Momosa svetu, za nas su naša tela otelotvorenje:
Ljubavi, mira, iskrenosti, samopouzdanja, harmonije, jednakosti, pravde,ljudskosti, strasti, kreativnostimana, nevinosti, autentičnosti, slobode, konekcije, promene, suprotnosti, snage, slabosti
lepote.
Mbody
Pored toga što je dizajner prvi put zašao u underwear vode, ova kolekcija namenjena je i muškarcima i ženama. Čine je ženske basic majice, topovi i gaćice ali i muške bokserice i potkošulje. Ovo je, zapravo, prva Momosa kampanja u kojoj imamo i muškog modela i to je veliki step up za celokupan brend.
Udoban i nosiv donji veš nije tako lako naći u domaćoj proizvodnji, tako da je tržište svakako u deficitu sa dobrim lokalnim underwear komadima. Urađena od najfinijih i kvalitetnih materijala, kolekcija je zvanično u prodaji od 4. jula, a modele možete naći na Momosa web stranici.