Na svaka tri meseca, kompanija Lyst, koja se bavi tehnologijama i prodajom u modnoj industriji, objavljuje izveštaj najtraženijih brendova i proizvoda. Za poslednji kvartal 2022. godine to je jednoglasno bila modna kuća Prada.
Italijanska kuća koju predvodi Miuccia Prada zauzela je prvo mesto na osnovu nekoliko kriterijuma. Naime, The Lyst Index u obzir uzima potražnju na onlajn platformama za kupovinu, ali i oflajn, u prodavnicama. Služi se i podacima o prodaji i opštem ponašanju potrošača. Osim toga, jedna od metrika koja se koristi jeste i protok sadržaja na društvenim mrežama. Na osnovih tih podataka, Prada prednjači spram modnih kuća kao što su Gucci i Moncler, koje su zauzele drugo, odnosno treće mesto. Zanimljivo je da Gucci dolazi na tako visoku poziciju uprkos odlasku Alessandra Michela – ili možda upravo zbog toga.
Takođe vredi pomenuti da je sestrinski brend Prade, Miu Miu, pozicioniran na četvrtom mestu. Slobodno možemo zaključiti da Miuccia Prada, ali i Raf Simons koji joj pomaže u kreiranju ženske kolekcije za Pradu, očigledno nešto dobro radi; makar to bio i marketing.
Prada svoju visoku poziciju pretežno duguje prvoj kolekciji dragocenog nakita koji je nedavno lansirala, a koji je izrađen od recikliranog zlata. Kao jedan od razloga pominje se i kampanja sa TikTok zvezdom, Charli D’Amelio.
Na listi su se, između ostalih, našli i Valentino, Loewe i Nike. Poslednje, 20. mesto zauzima Jacquemus.