Sigurno ste nebrojeno puta, skrolujući po društvenim mrežama, naišli na profile preko kojih vam ljudi maltene mirišu preko slike. Na njima vlada harmonija clean estetike, sve je umiveno i kolor kordinisano bez jarkih boja na vidiku i overall osećaj je – we like this.
All beige devojka glavna je zvezda ovakvih profila i odlikuju je sledeće stvari – monohromatski stajlinzi, minimalistički clean manikir, uvek sređena kosa (no bad hair days here) i glowy ten bez agresivne šminke.
Ako se sećate Natashe iz serije “Sex & The City” to je ona – naša all beige devojka.
All beige, everything
Nećemo banalizovati “all beige” značenje i tvrditi da ove devojke nose isključivo svetlu garderobu u toplim tonovima, ali kada god imaju priliku obućiće upravo ove boje i autfit će uglavnom biti – monohroman.
Nokti će biti uredni, u neutralnim bojama, a sasvim logična opcija biće i popularni french manikir. All beige devojke imaće svoj signature parfem po kojem će ih uvek prepoznavati kada uđu u prostoriju, ali vam nikad neće oktriti svoje beauty tajne.
Takođe, all beige devojka će se tek ponekad ogrešiti o kupovinu u fast fashion radnjama, i to isključivo ukoliko su komadi od prirodnih materijala kao što su viskoza, modal i lan.
Pri planiranju autfita, pored beige tonova, u obzir dolaze i boje kao što su teget, crna, bela i braon a jarke boje će nositi jedino ukoliko situacija od njih to zahteva.
Kao što vidite, odlike all beige devojaka prevazilaze boju odeće koju nose i možemo sa slobodom da kažemo da svoju naglašenu naklonost ka clean estetici prenose i na enterijer u kojem borave.
“Our apartment is all beige, too”
Upravo se ovim rečima Mr. Big žalio glavnoj junakinji omiljene nam serije kada su nastale nevolje u braku na koje nije računao.
Devojke sa naglašenom željom da neguju clean estetiku pored svojih autfita, ali i beauty izbora, pravila o neutralnim tonovima prenose i na enterijer. Da je praktično živeti u ovakvim uslovima pogotovo sa decom i/ili kućnim ljubimcina ne verujemo, ali ovo je all beige san koji nam je prodat preko društvenih mreža i želimo u njega da verujemo.